פרטי התלונה

תלונות באג מחשבים

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מצ"ב מכתב המתאר את השתלשלות העניינים נושא התלונה:
חלבי מור שם/כינוי:
‏שבת ‏07 ‏אפריל ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
קניון שבעת הכוכבים כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
ביום שבת 07/04/07 הגעתי לסניפכם בקניון שבעת הכוכבים הרצליה להתרשם משני סוגי מחשבים.
* LW 25 BGHE 1.83 GHz LG
* V100(TF03MIN) 1.83GHz 3000 Lenovo

נציג בשם יאיר בדק במלאי והודיע לי שמחשב מסוג Lenovo חסר במלאי ושיש רק LG , והביא את המחשב מהמחסן.
אינני מבינה גדולה במחשבים אך אני בחורה יסודית ומסודרת והגעתי להתרשם מאותם מחשבים אחרי סקר מעמיק שערכתי בנושא והמלצות שקיבלתי מחברים, ובעקבות כך גם הגעתי לחנות עם מפרט מדיוק + תמונה+ שם הדגם שאני מעוניינת לרכוש.
בהמשך הצטרף אימאן (שטען שהוא מנהל הסניף)לעזרתו של יאיר, השניים הסבירו לי כמה המחירים בבאג זהים ואפילו זולים מהמחירים בשוק, אני שכבר בדקתי את מחירי השוק פקפקתי בדברם וביקשתי לבדוק באינטרנט.
השניים נכנסו לאתרים שונים ובדקו את מחירו של המחשב
LW 25 BGHE 1.83 GHz LG

להפתעתי ולשמחתי הרבה המחירים באתרים השונים באמת היו זולים יותר אז החלטתי אם כך לרכוש את המחשב בבאג.
אימאן הלך לקראתי ונתן לי את העיסקה ב 18 תשלומים ללא ריבית.
ועכבר microsoft במתנה.
רכשתי את המחשב, ב 18 תשלומים, אימאן החל להריץ את המחשב אך זה לקח יותר מידיי זמן והיו הרבה אנשים בחנות אז הם החליטו לשלוח אותי הביתה ולהמשיך את התפעול בבית. (כשאין לי שום ידע במחשבים).
היום, במקריות מוחלטת, הצצתי בחשבונית ולתדהמתי נוכחתי לגלות כי שיקרו רימו בילפו וגנבו אותי.
נמכר לי דגם אחר לחלוטין ! LG LW 25 AA8E
מייד התקשרתי ושוחחתי עם יאיר שטען שהעבודה הזו לא מעניינת אותו בכלל ואין לו מה לעשות בנושא.
אימאן שהצלחתי להשיג בסניף בראש פינה טען כי הוא לא היה שותף במכירה אלא רק עזר ליאיר.
בקיצור כפי שלא קשה להבין, כולם התנערו מאחריות.
השקר והמרמה הייתה כפולה ומכופלת, כי לא רק שהחבר'ה מכרו לי מחשב אחר, הם גם עשו סקר אינטרנט על הדגם שאני רציתי שאכן יקר יותר, בכדי להראות לי שכביכול באג זולים יותר.

מר מורן, הייתי מציעה לך לבצע בדק בית כי המוכרים שלך אינם אמינים ואינם הוגנים כלפי הלקוחות שלך ואינם ראויים לעבוד ברשת באג.
אני מבקשת לבטל את העיסקה ולהחזיר לי את כספי בכדי שאוכל לרכוש את המחשב שחלמתי עליו.



תודה מור
עוגמת נפש וכספי סוג הנזק :
ביטול העיסקה פתרון נדרש :

באג מחשבים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה