פרטי התלונה

תלונות באג מחשבים

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
LAPTOP שהתקלקל.< נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏08 ‏מאי ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
שרות לקוחות סניף חברה:
תיאור הבעיה:
קנתי LAPTOP (דגם L30-115 של TOSHIBA)באוגוסט 2006 לאחר כחודשיים המסך התחיל להחוויר והבמקום לראות תמונה נקיה ראיתי תמונה בהירה וקפואה שנראת כמו סוג של אריגה שתי וערב שכזה, מפעם לפעם רק מחמיר ולא ניתן לעבוד עם זה, פניתי ל "באג" ולאחר ויכוחים רבים, וטרטורים בין היבואן "המפעיל" לבין "באג", שנמשכו כשבועיים נענו לבקשתי להחליף את המחשב לחדש.
בנתיים עברה כחצי שנה ושוב המחשב התקלקל באותה תקלה בדיוק כמו המחשב הקודם.הפעם אני דורש להחליפו לדגם אחר.ושוב "באג" שולחים אותי לדבר עם היבואן, היבואן מבחינתו שולח אותי חזרה ל"באג" (כי מבחינתו הוא רק מתקן ולא מחליף מאחר ולא קניתי את המכשיר אצלו)פשוט שוב מטרטרים אותי מאחד לשני.
באג מבחינתם העבירו את הטיפול בי ליבואן ולא מוכנים לטפל בי שוב, בטענה שהטיפול בידי היבואן,.
החלפת המחשב לדגם אחר חדש, מצדי בתשלום הפערים למחשב אחר. או מחשב אחר מחודש באותו שווי ללא כל תוספת תשלום . פתרון נדרש :

באג מחשבים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה