פרטי התלונה

תלונות באג מחשבים

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי החזר כספי, ותיזוזים של לקוח נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏27 ‏מרץ ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
ויצמן 71 גבעתיים כתובת:
גבעתיים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ב27/3/2007 רכשתי מכשיר MP3 של חברת סן דיסק בסניף של באג מחשבים בקניון גבעתיים, במועד הרכישה טיפלו בי יפה, המכשיר היה מתנה לבני בן ה9, במהלך חג פסח נתתי את המכשיר לבני, מכיוון שאני גרוש אחרי כמה ימים הודיע לי בני שהמכשיר לא עובד, לאחר הפסח הגעתי שוב לסניף באג מחשבים בקניון גבעתיים במטרה שיחליפו לי את המכשיר, או יחזירו לי את כספי, כמו שהובטח לי במעמד הרכישה.
שהגעתי לסניף הודיעו לי שהם לא מחזירים כסף, וגם לא מחליפים מכשיר, למרות שחזרתי אליהם תוך 21 יום מיום הרכישה (וגם זה היה בגלל החג והחופשות) מנהל החנות גיא משולם התייחס אלי ואל בת זוגתי בזלזול, הכניס את המכשיר למחשב ואחרי כמה דקות חזר אלי ואמר שסידר אותו, חזרתי הביתה וניסיתי להטעין את המכשיר בשירים אבל שוב המכשיר לא עבד, שוב חזרתי לחנות ואז אמרו לי שהם צריכים לשלוח את המכשיר למעבדת תיקונים, ותוך 14 יום המכשיר יהיה אצלי בחזרה, כמובן שאחרי 14 יום המכשיר לא חזר אלי, (מסרתי אותו לתיקון 30/4/2007 ) וכרגע הם אומרים שאולי תוך 21 יום הם יספיקו לתקן אותו, רכשתי מכשיר ב190 ש"ח ברשת גדולה וידועה, ומאז אני מתרוצץ כמו מטומטם בשביל לקבל את מה שמגיע לי או את כספי, או מכשיר אחר, עד היום לא נהניתי מהמכשיר ששילמתי עליו במזומן, לילד שלי לא נתתי מתנה פסח עד היום, ובחנות מתייחסים אלי כמו נודניק,
ואני לתומי חשבתי שקונים מכשיר חדש באריזה מחברה גדולה וידועה, ויש בעיה במכשיר אז מחליפים לך אותו לחדש, במידה והחזרת אותו בפרק זמן סביר, אבל כנראה שרשת באג מעניין אותה רק הכסף של הלקוח ולא הטיפול בו,
עלבון, ו סוג הנזק :
לתת לי מכשיר חדש, או להחזיר לי את כספי פתרון נדרש :

באג מחשבים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה