פרטי התלונה

תלונות באג מחשבים

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תיקון פשוט, שארך למעלה מחודש ימים נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
קניון הנגב, באר שבע סניף חברה:
תיאור הבעיה:
יום ראשון 17 יוני 2007
לידי: מנכ"ל רשת באג
מנהלת שירות לקוחות
מנהל מעבדת שירות הרצליה

הנדון: שירות לקוי ללקוחה
בתאריך 27.05.07, השארתי את המחשב הנייד שלי בחנות הרשת בקניון הנגב בבאר שבע לאחר תקלות חוזרות ונישנות, שהסתברו כבעיה עם כרטיס הרשת. נאמר לי שהמחשב ישלח למעבדה בהרצליה ויוחזר כעבור שבועיים מקסימום.
בתום שבועיים ימים, התקשרתי לברר האם אני יכולה לבוא לקחת את המחשב. העובדים בחנות ניסו מספר פעמים להשיג את המעבדה אך לשווא- לא היה עם מי לברר את מצב המחשב. רק לאחר יומיים נאמר לי שהוא עדיין במעבדה. לבסוף, חזר המחשב בתום שבועיים וחצי.
את המחשב קיבלתי ארוז בקופסא עם עטיפה של בועיות אוויר, שהיו כולן ללא אוויר, כאילו שמישהו רוקן אותן מתוכנן (או במילים אחרות – משומש). בנוסף, המחשב היה מאובק לחלוטין (והוא בהחלט לא היה כך כשהוא נמסר)!!!
חזרתי לביתי המומה מהשירות רק כדי לגלות להפתעתי, שהבעיה כלל לא נפתרה!!! המחשב חזר אלי ללא טיפול כלל, למעט פרט אחד- טרחו להוריד לי את האנטיוירוס שהיה לי במחשב, ללא הסבר למעשה זה. כיוון שלקחתי את המחשב ביום שישי מהחנות, נאלצתי לחזור רק במוצ"ש. ואז נאמר לי לחזור למחרת, כיוון שהמעבדה לא עובדת במוצ"ש וכיוון שהמנהל יהיה למחרת (בין השעה 09:00 ל – 09:30 (לדברי העובדים במקום...).
כך, הטרחתי את עצמי גם ביום ראשון בבוקר לחנות, שם ניסה המנהל להשיג בטלפון את הטכנאי ש"טיפל" במחשב, אך ללא מענה. לבסוף, הוא החליט לשלוח את המחשב עם חברת "פדקס" אל המעבדה בכדי לזרז את מהלך העניינים.
כעת, אני ממתינה לראות מתי ישוב המחשב לאחר טלטלה, שנמשכת כבר שלושה שבועות בהן אני ללא מחשב, שמהווה את מכשיר עבודתי העיקרי באקדמיה. מיותר לציין שבעידן זה שבו המחשב הוא כלי עבודה ופנאי מהראשיים בחיי היומיום, השירות לא-שירות שניתן לי על ידכם גרם לי עוול ומפריע למהלך החיים התקינים שלי.
השירות המזלזל של המעבדה לא מתקבל על הדעת ואני פונה אליכם בבקשה לתקן את המחשב במהירות ולהשיבו אליי בשליחות לביתי, שכן זמני מוערך בכסף רב לכל שעת עבודה אותם בזבזתי לריק בבואי אליכם ללא מענה לבעיותיי.
אינני מבינה כיצד בימים אלו, בם לקוחות פוטנציאלים מבררים בפורומים אינטרנטיים, את מצב השירות עם לקוחות קיימים , אתם מאפשרים קיומו של שירות לקוי שכזה! את סיפור האכזבה שלי בהחלט אטרח להפיץ, כיוון שאני חשה מתוסכלת ומאוכזבת.
מקווה שתמצאו לנכון לטפל בבעיה במהירות וביעילות.
בת-שבע.

המשך התפתחויות:
המחשב חזר אלי כעבור שבוע וחצי, מתוקן לבסוף, לאחר שהחליפו לי את לוח האם. אי אפשר לומר בשום אופן, שהוא הוחזר לשביעות רצוני, כיוון שסך זמן השהות של המחשב במעבדה היה חודש ו-3 ימים בדיוק!!!!!! להיות זמן כ"כ ארוך ללא מחשב (שאני ממש זקוקה לו בעבודתי), זו פשוט שערוריה.
אין ספק, שגם אני, משפחתי וחברי, לא נשוב לקנות ברשת באג. אם הם בוחרים לעבוד עם מעבדה, שעבודתה גוררת עימה כ"כ הרבה תלונות, שישאו בתוצאות!

באג מחשבים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה