פרטי התלונה

תלונות באג מחשבים

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
קניון עזריאלי כתובת:
תיאור הבעיה:
ב- 6.9 רכשתי מכשיר iriver שמחירו 400ש"ח, בפעם השניה שהפעלתי אותו, לא ניתן היה להדליק, מיד אחרי הדלקה היה נכבה כאילו אין סוללה, גם לאחר הטענה.
ניגשתי לחנות ב- 11.9 , וביקשתי להחזיר את המוצר ולהחליפו במשהו אחר , החנות סירבה בתוקף וביצעה reset למכשיר בטענה שזו בעייה מוכרת ו- reset פותר את הבעייה, אכן כרגע הבעייה נפתרה אבל אני לא נעוניינת במכשיר כזה שכבר אחרי יומיים יש לו בעיות. תמיד ידעתי שיש לבאג בעיית שירות ולכן אני נמנעת מלקנות שם, קיבלתי את המכשיר מתנה ולכן לא הייתה לי שליטה על איפה הוא נקנה, אני לא מבקשת את הכסף , אני בסה"כ רוצה לקנות משהו אחר במקום, זו דרישה בסיסית. בכל מקרה, אני ברשת הזאת לא קונה יותר כלום!
זיכוי /החזר כספי פתרון נדרש :

באג מחשבים שירות לקוחות

, תגובה:
ג'וסלין הטלי - מנהלת ש שם ותפקיד:
הלקוחה ניגשה לסניף עם מכשיר תקין שנתקע בשל בעייה במערכת ההפעלה שלו. הבעיה נגרמת בעקבות הפעלה לא נכונה על ידי המשתמש, כגון הורדת שירים אשר אינם תואמים את הפורמטים שהנגן תומך בהם.
בסניף בוצעה פעולת איפוס לנגן: זוהי הפעולה הראשונית בסדר הפעולות לאיתור מקור הבעיה בנגן ולהפעלתו מחדש בצורה תקינה.
לאחר ביצוע האיפוס הבעיה נפתרה והנגן לא נתקע עוד.
למרות טענת הלקוחה, זו אינה בעיה מוכרת.
אנו חוזרים ומדגישים כי הבעיה נגרמת רק כאשר נעשה שימוש שלא בהתאם להוראות השימוש המצורפות עם המוצר.
אי לכך, הנגן שבידי הלקוחה לא הוחלף.
תגובה:
יש לחזור לחנות ע"מ לקבל הדרכה על המוצר ע"מ שהבעיה לא תחזור על עצמה בעתיד. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה