פרטי התלונה

תלונות באג מחשבים

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר התייחסות לפניות חוזרות ואי טיפול בבעיה נושא התלונה:
רגס יניב שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏19 ‏ספטמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
שירות לקוחות כתובת:
קניון חולון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
להלן מכתב שנשלח להנהלת באג בפקס שמספרו 03-5212236 בתאריך 23/10/07 ולא התקבלה תגובה, בנוסף התקשרתי מספר פעמים לטלפון 08-9180001 והשארתי הודעות שגם הן לא נענו- התעלמות טוטאלית!

"בתאריך 03/02/07 רכשתי בחנותכם בקניון חולון מכשיר mp3 mpio מדגם fl 400 שחור 1 GB בסכום של 299 ₪ הכל טוב ויפה, מאוד נהנתי מהמכשיר שענה לכל ציפיותיי ולכן נרכש על ידי , הסאונד היה איכותי ,האוזניות נוחות , גודל הזיכרון בהתאם לצרכיי והכי חשוב הגודל הקטן והנוח , הגודל שהיה הגורם המכריע בהחלטת הקנייה ( אני רוכב על אופניים וחיפשתי דגם קטן ככל האפשר ) .
בתחילת חודש 9/07 התגלתה במכשיר תקלה, לא היה עליו שום קובץ אך הזיכרון היה מלא ולא היה אפשר להעמיס קבצים חדשים , בקיצור המכשיר כבר התקלקל.( ממש לא מודאג הרי קניתי את המכשיר בחנות מכובדת ולא בתחנה המרכזית ) ניגשתי לחנות שבה רכשתי את המכשיר ושם גיליתי בחורה מאוד נחמדה בשם מורן שלקחה את המכשיר ואמרה לי שאין צורך לדאוג המכשיר ישלח למעבדה ויחזור אליי אחרי 10 ימים .התאריך היה 19-9-07 כמובן שהסכמתי מסרתי את המכשיר וחיכיתי שיצרו עימי קשר כמובטח
עבר 12 יום ואף אחד לא יצר עימי קשר , התקשרתי לחנות ונאמר לי ע"י מורן שבמכשיר יש בעיה ואי אפשר לתקנו כמו כן אין מכשיר חדש במלאי ולכן הוחלט להחליפו במכשיר אחר . מאוד התאכזבתי (שוב כי המכשיר היה מתאים בדיוק לכל צרכי ) אבל כאדם מין הישוב ידעתי שאין מה לעשות,אם היה אפשר לתקן אז היו מתקנים , ונגשתי לחנות כדי לראות מה האלטרנטיבה , וכאן התחילה" מסכת עינויים" , חוסר שירות , ואפילו בדיחה על חשבוני. לאלטרנטיבה שהוצעה , לא היה שום דמיון למכשיר שהיה ברשותי , הדבר היחיד שהיה זהה היה הנפח ( באמת תודה ) . המכשיר היה גדול , ולא נוח , מחירו בחנותכם היה 200 ₪ ( דרך p1000 אפשר גם להשיג ב 100 וקצת ) כמובן שלא הסכמתי לאלטרנטיבה. ובדקתי אפשריות אחרות , באותו רגע היה בחנות מכשיר אחד שענה לצפיות , וזה היה איי פוד בעלות של 450 ₪ , אמרתי למורן שאני מוכן לשדרג, אך להוסיף סכום של 250 ₪ שלא תכננתי להוציא ( אני מזכיר המכשיר היה מושלם בעניי ) לא פייר ואני מוכן להוסיף 150 ₪ .קניתי מכשיר ב 300 + 150 = 450 פיתרון שנשמע הגיוני בעיניי, וכנראה גם בעניי מורן שהתקשרה לבקש אישור , מי שמורן דיברה עימו לא אישר את האפשרות להחליף את ה mp3 לאיי פוד ולכן השאלה על ההנחה נחסכה( בקשה שלי לדבר עם מי שמורן דיברה לא התקבלה ) , מורן ציינה שיש מכשיר אחר שיתאים לי בגודל אך לא קיים במלאי וסיכמנו שאני יגיע עוד יומיים כדי לבחון את המכשיר , חזרתי אחרי 3 ימים והפלא ופלא המכשיר לא היה בחנות , שוב ביקשתי ממורן שתבקש אישור להחליף לאיי פוד המדובר ושוב התשובה היתה שלילית (מורן דיברת עם אחראי שירות לקוחות בשם אמיל )
גם במעמד שיחה זו ביקשתי לדבר עם האדון וקיבלתי תשובה שלילית , שאלתי את מורן עם מי אני יכול לדבר והיא נתנה לי טלפון של שירות לקוחות , דברתי עם בחור בשם רני שגם ידו קצרה מלהושיע , ולסיום ביקשתי לדבר עם האחראי על רני , נאמר לי שאחראי יצור קשר עם החנות , חיכיתי , אמיל התקשר לחנות ואחרי מספר דקות של שיחה עם מורן נעתר לבקשתי לדבר עימו , הסברתי את כל התהליך שעברתי ומספר הפעמים שחזרתי לחנות , טענתי את טענותיי ,שהמכשיר שהוצע לי לא תואם לציפיותיי והסיבה העיקרית שרכשתי את המכשיר הקודם היה הגודל , אך כל מה שנאמר על ידי היה כאילו ודיברתי לקיר, אמיל במקום להשיב בצורה קונקרטית לטענות שהעלתי בפניו שאל מדוע אמרתי שהמכשיר ברשות 4-5 ולא כמו שבפועל 8 חודשים (שינסה לקרוא תאריכים מנייר תרמי אחרי 8 חודשים ) , אמרתי שזה לא הנושא החשוב והעיקר שהמכשיר בתקופת האחריות , ופרט לתשובה שיש לי אפשרות לקבל את המכשיר המקורי – מקולקל , מכשיר חלופי שהוצע , או זיכוי של 200 ₪ לרכישת מכשיר mp3 מהמבחר שקיים בחנות אין לו מה להציע לי. לסיכום אמרתי לו שיחליט או שאני מקבל את המכשיר שלי תקין מחר בבוקר או זיכוי מלא לכספי , גם בקשה זו נדחתה בביטול , השיחה בינינו הסתיימה שאני מדגיש שהשירות הוא שירות שהייתי מצפה לקבל בתחנה המרכזית ולא מחנות מכובדת לכאורה כמו באג,
מורן שממש לא היה נעים לה להיות נוכחת בזמן השיחה אמרה שלמרות שבחרתי לא לקבל אף אחת מהאפשריות תזמין את המכשיר הקטן ותוך יומיים שלושה תיצור עימי קשר כדי שהחליט האם אני מעוניין . הסכמתי. זה היה למיטב זכרוני בתאריך 08/10/07 , אין צורך לציין שאני עדיין ממתין לשיחת הטלפון
לסיום נתחיל עם זה שאיבדתם לקוח שאוהב לרכוש מוצרי אלקטרוניקה חדשים ומשוכללים וקונה לא מעט ברשת באג אם בסניף חולון או בדיזנגוף סנטר ופשוט לא יכנס יותר .המחירים שלכם לא מהזולים בשוק , אך תמיד חשבתי שהשירות והביטחון שבקניה ברשת מסודרת שווה את השקלים הנוספים , כמובן שהצלחתם להפתיע אותי עד כמה גדולה הייתה הטעות ."

הפסד זמן וכסף סוג הנזק :
החזר כספי מלא בגובה 299 ש"ח פתרון נדרש :

באג מחשבים שירות לקוחות

, תגובה:
שרות לקוחות שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
הנושא טופל לשביעות רצון המלאה של הלקוח. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה