פרטי התלונה

תלונות באג מחשבים

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
Iaudio d2 נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:



לכבוד : חברת "באג מולטיסיסטם בע"מ "


בתאריך 10.8.07רכשתי בחנות בקניון הזהב בראשל"צ נגן
.cowon D2 4g שחור
בתאריך 23/10/07 שלחתי את הנגן לתיקון עקב תקלה של קפיצות בהגבהת הווליום.
לאחר כשבועיים קיבלתי הודעה טלפונית שהמכשיר נמצא פגום ושעליי לחזור לחנות לקחת מכשיר חדש.
בתאריך 23/10/07
הגעתי לחנות באג בנתניה ולאחר טירטור (שזה סיפור בפני עצמו)בין גנדן לבין החנות בקניון השרון.
לקחתי מכשיר חדש ואף הגדלתי את הזיכרון ל 8ג'יגה
לדאבוני גם במכשיר החדש קימת אותה תקלה .
אני דורש לקבל את כספי עבור המכשיר והתוספת שהוספתי בחנות גנדן בנתניה.
אני מאד מאוכזב מאיכות המוצר ואין בכונתי להחליף אותו במוצר אחר כיוון שאין מוצר אחר העומד על דרישותי ועל העלות הכספית.

בתאריך 28.11.2007 הגעתי לחנות באג בדיזנגוף סנטר בתל אביב
בבדיקה שנעשת ע"י המוכר בחנות ,התברר שהתקלה של המכשיר ידועה לחברת "באג".
ואף נמצאה התקלה באותו מכשיר להדגמה שנמצא בחנות.
ובעת שיחה עם מנהל שירות לקוחות עם מוכר החנות נאמר שהתקלה ידועה, אך למרות הכל המכשיר צריך להישלח
למעבדה בשנית .

למרות כל ההוכחות בחברת באג ממשיכים לטרטר את הצרכן הקטן שוב ושוב
ואף לנפנף בפני שאקבל זיכוי לקניות ברשת באג בסכום 1200 שח .

במקום לקחת אחריות על המוצר והפגם שבו וכן על הטירטור של הלקוח (נגן שני תקול)ולהשיב לו את מלוא כספו כדי שהוא יוכל לבחור מאיפה לקנות נגן חדש ,ושלא יצטרך להיות כבול עם סכום כזה לחנויות באג.

הטיפול במקרה שלי היה לא מקצועי, עם המון טירחה ועם חוסר רגישות ועוגמת נפש.
אין בכוונתי לוותר בנושא ההחזר הכספי וכן אפנה אם אזדקק
לגורמים הרלונטים .

בברכה
ערן רוזנבלט



עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר של כספי מלא פתרון נדרש :

באג מחשבים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה