פרטי התלונה

תלונות באג מחשבים

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי הספקת מוצר שעבורו שולם נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
תאריך 31 לינואר 2007 רכשתי (בחנות באג במרכז חורב, חיפה) הרחבת אחריות לשנתיים למחשב נייד מדגם lenovo 3000 n100, אשר גם אותו רכשתי באותה החנות (במרכז חורב, בחיפה) שבועיים קודם לכן.
מצ"ב קבלה המתעדת את פרטי הקניה והסכום של סך 1000 (אלף) ₪ ששולם על ידי.

בחודש נובמבר 2007 הייתה איזושהי תקלה במחשב הנייד השלי ,ולשם קבלת תמיכה טכנית התקשרתי לחברת IBM . במהלך השיחה התברר לי שמבחינת חברת IBM האחראיות למחשב הנייד שלי נגמרת בתום שנה מיום קניית המחשב, ובעקבות כך קיבלתי המלצה להרחיב את האחראיות.
מאוד הופתעתי לגלות שהרכישה שעשיתי כמעט שנה קודם לכן, לא הייתה בתוקף.
לשם בירור העניין התקשרתי למוקד שירות הלקוחות שלכם (במספר 04-8560005). שם הסבירו לי שקרתה תקלה ושהייתי אמורה לקבל מכתב לדואר האלקטרוני שלי תוך זמן קצר לאחר הקניה. הובטח לי שהעניין יטופל בהקדם האפשרי. הדגשתי בפני נציג השירות כי האחריות הראשונית למחשב נגמרת בקרוב מאוד, ואני לא רוצה להיקלע למצב של תקופה ללא אחריות, במיוחד אחרי שהסכום כבר שולם במלואו לפני זמן רב.
במהלך חודש דצמבר 2007 יצרתי קשר עם שירות לקוחות של חברת באג כמה פעמים, ובכל פעם קיבלתי אותה תשובה: "זה בטיפול,תקבלי אישור בקרוב". במהלך הפעמים האחרונות שהתקשרתי ביקשתי לדבר עם אחד המנהלים של שירות הלקוחות. הובטח לי שיחזרו אלי, אך זה לא קרה.
בעקבות כך, פניתי במכתב רשמי לחברת באג בחודש ינואר 2008, על מנת לקבל תשובה ברורה לגבי עמדת החברה בנושא הטיפול במקרה שלי.
לא קיבלתי שום תשובה, לא חזרו אלי גם טלפונית.התקשרתי לשירות לקוחות של החברה, ואכן דובר על קבלת המכתב מצידם, אך התשובות שקיבלתי היו באותו נוסח כמו קודם לכן: "זה בטיפול". לא חזרו אלי מאז כדי לעדכן אותי.
בתחילת חודש פברוא שלחתי לחברת באג מכתב רשמי ובו צייינתי שאם לא ינקטו עמדה תוך שבוע ימים מקבלת המכתב, אגיש תביעה ייצוגית ואדרוש גם פיצויים.
לא קיבלתי שום תגובה עד היום (3-3-08).
עוגמת נפש+בזבוז זמן+עלבון סוג הנזק :
תשלום בסך 15000 (חמשה עשר אלף) ש"ח בגין החזר של כל הכספים שלי וכן ריבית, הצמדה, הוצאות וגם נזק בגין עוגמת נפש פתרון נדרש :

באג מחשבים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה