פרטי התלונה

תלונות באג מחשבים

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מחשב טושיבה חדש שהיה מקולקל מקניתו ולא מצליחים לתקנו במשך שנה נושא התלונה:
אלקלעי גיורא שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
מושב בן שמן כתובת:
הדסה ירושלים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני שנה בדיוק קניתי מחשב "טושיבה סטלייט" בחנות באג בהדסה ירושלים.
אחרי יומיים של עבודה בלבד נשמעו תקתוקים חזקים והמחשב נפל.
השירות של "מפעיל" לא מצא בו פגם והחזיר אותו כתקין.!
טענותי שגם הדיוט כמוני מבין שתקתוקים במחשב הם עדות מובהקת לתקלה טכנית במכשיר לא נתקבלו. מתבר שלא האמינו או לא רצו להאמין לי.
אחרי עוד מספר חודשים של שימוש כשהמחשב לא מפסיך ליפול עם מסך כחול הוחזר שוב ל"מפעיל" ,ורק אז גילה הטכנאי את התקלה האמיתית - חברת באג שדרגה את הזיכרון בחלק לא מתאים למחשב זה. הטכנאי עצמו נדהם ולא האמין כשהברתי לו שהשדרוג נעשה על ידי באג בעצמם.
המחשב תוקן אולם המשיך ליפול עם מסך כחול.
בשני תיקונים נוספים בחברת מפעיל לא מצליחים לאתר שום בעייה, למרות שהמחשב לא מפסיק ליפול עם מסך כחול.
כרגע הוא חזר פעם רביעית מ"מפעיל" אחרי התקנת ווינדווס מחדש.
הטכנאי לא מצא כל תקלה במכשיר.כרגע לדעתו עלי להמשיך להשתמש במחשב ובמקרה של תקלה נוספת להשיך לבדוק..
לדעתי לא!
בסה"כ ביזבזתי שנה (!) מחיי בריצות אחרי המחשב הזה ואין לי כוונה להשתמש בו שוב.

לכן אני פונה לחברת באג לפצות אותי ולקחת את המחשב בחזרה.
לצערי לא עמדתי על דעתי שיש להחליף את המחשב באחר מייד אחרי גילוי הנזק בפעם הראשונה. ועל אחת כמה וכמה כשהתברר שהיתה פשלה של החברה בשידרוג המחשב.

כספי סוג הנזק :
פיצוי כספי פתרון נדרש :

באג מחשבים שירות לקוחות

, תגובה:
רשת באג שם ותפקיד:
שלום רב,
תגובת רשת באג
תגובה:
מדובר במוצר שבאחריות היבואנית, חברת מפעיל. הלקוח הופנה לשירות היבואנית על מנת לקבל שירות, כנדרש מחוק להגנת הצרכן.

בכל אופן פנייתו הועברה פעם נוספת על ידי מחלקת שירות של רשת באג.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה