פרטי התלונה

תלונות באג מחשבים

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תקלה חוזרת ונשנית של שלט המכשיר.החברה מתעלמת מבקשתי לזיכוי מוצדק. נושא התלונה:
צוקרן שרה שם/כינוי:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש מרץ, השנה, קניתי נגן MP3 של חברת קריאייטיב MUVO2FM.
לאחר כשלושה חודשים, התקלקל השלט שלו(תזוזה שלו גרמה למעין קצרים בשמיעה). מסרתי את המכשיר לתיקון ולאחר שבועיים לערך, חזר מתוקן, כביכול.
לאחר כחודשיים, שוב התקלקל השלט(אותה הבעיה...) והחלטתי לפנות לשירות הלקוחות של באג ולבקש זיכוי כספי לקניית מוצר אחר בחברה- טענתי הייתה, שלא יתכן שכל חודשיים שלושה אצטרך למסור את המכשיר לתיקון.
מנהלת שירות הלקוחות, ג'וסלין לא חזרה אליי תוך 24 שעות כמובטח באתר ואף לא תוך 3-4 ימים. לאחר עשרות נסיונות לתפוס אותם בטלפון, הצלחתי סוף סוף לדבר איתה.
לאחר הרבה מאוד מכתבים אלק' ופניות ובקשות, ג'וסלין בישרה לי, שאיסטרוניקס, נותנת האחריות למוצר, מבקשת לבדוק אותו שוב, לפני כל החלטה בעניין.
מסרתי את המכשיר דרך סניף הקריון, חיכיתי שבועיים ימים(בנוסף לשבועיים שחיכיתי רק בנסיונות לתפוס את ג'וסלין) ובמקום לקבל את הזיכוי שביקשתי, החליפו לי את השלט בחדש.
ג'וסלין אף התעצבנה עליי, כששאלתי אותה למה החליפו לי את השלט ולא נתנו לי את הזיכוי ועוד הוספתי, שאני בטוח שהשלט שוב יתקלקל לו תוך חודש- חודשיים.
לפני כחודש, הפלא ופלא, השלט שוב התקלקל לו(כמובן, אותה בעיה...).
שלחתי מיילים רבים לג'וסלין והפעם אין קול ואין עונה, ג'וסלין החליטה שנמאס לה לדבר איתי ככל הנראה.הוריי הצליחו להשיג את מס' הפלא' שלה, והיא הבטיחה לאבי, שהמנכ"ל, בכבודו ובעצמו, יתקשר אליו, מה שכמובן לא קרה(לא חשבתי שיקרה...).
לפני כמה ימים, אמי דיברה עם אותה ג'וסלין והיא שוב חזרה על אותה המנטרה, שאיסטרוניקס רוצה לראות את המכשיר....
מה שהיא לא מבנה כנראה, הוא שאני סטודנט ללא יותר מדי כסף מיותר וש- 1668 ש"ח הם לא עניין שבשגרה בשבילי.
מאז מרץ, אפשר לומר שאולי נהניתי מהמכשיר הנ"ל למשך 3 חודשים נטו(כשעברו כבר 8 חודשים).
אני לא חושב שבקשתי מוגזמת, להיפך, הייתי הכי הוגן שאפשר.
אתם תקוותי האחרונה, כל העניין מייאש אותי לחלוטין.
בתודה רבה, אלעד טסלר.
בנוסף לעוגמת הנפש, בזבוז זמן מיותר לחלוטין. סוג הנזק :
כמו שביקשתי מלכתחילה: לקבל זיכוי ע"ס 1668 ש"ח לקני פתרון נדרש :

באג מחשבים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה