פרטי התלונה

תלונות באג מחשבים

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיפול כושל בתיקון מסך מחשב במסגרת האחריות נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏10 ‏אוגוסט ‏2008 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
קריון, קרית ביאליק כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
לפני כשנתיים רכשתי בחנות "באג מחשבים" בקריון קרית ביאליק מסך מחשב בגודל 19 אינץ' תוצרת חברת NEOVO
בעל אחריות ל - 3 שנים. לפני כשבועיים המסך התקלקל, ובתאריך 28.07.08 מסרתי אותו לחנות "באג מחשבים" בקריון במסגרת האחריות. בחנות נמסר לי כי משך התיקון הינו בד"כ עד שבוע ימים , ולכל היותר 10 ימים. עניין זה הינו קריטי בעבורי שכן אני סטודנט, ומשתמש במחשב שימוש שוטף לצרכי לימודים, הגשת עבודות ופרוייקטים, בעיקר כעת, בעיצומה של תקופת הבחינות. לכן גם ביקשתי מסך חלופי לכל אותה תקופה שבה המסך שלי יהיה בתיקון, כמצופה מרשת מחשבים גדולה וותיקה כמו "באג". בחנות נמסר לי כי אין להם מסך חלופי עבורי, ושאאלץ להסתדר ללא מחשב למשך כל תקופת התיקון. בלית ברירה נאלצתי להסתדר ללא מחשב במשך כל תקופת התיקון, למרות כל הקושי שנוצר לי בלימודים.
לבסוף התקשרו אליי מחנות באג כעבור 14 ימים, בתאריך 10.08.08 ומסרו כי המסך חזר, ואפשר לבוא לקחת אותו. כאשר הגעתי בהמשך אותו היום ע"מ לקחת את המסך, נאלצתי לחכות בחנות כ - 20 דקות עד שהמסך נמצא לבסוף בכלל בסניף אחר (בקריון יש 2 חנויות "באג", והמסך הגיע לחנות הפנימית במקום לחנות החיצונית.) כשהמוכר הביא לי את המסך גלינו להפתעתנו כי המסך חזר ללא התושבת שאליה הוא צריך מחובר ע"מ שניתן יהיה להעמידו ביציבות על שולחן. כמו כן היה חסר למסך כיסוי פלסטיק אחורי שנועד להגן ולהסתיר את חיבורי החשמל והנתונים. אציין כי המסך נמסר לתיקון יחד עם שני החלקים החסרים הללו. לאחר מכן הסרנו את עטיפת הניילון שהגנה על המסך, וכאן גילינו את ההפתעה הגדולה מכל - המסך שהוחזר לי כלל לא היה אותו אחד שמסרתי לתיקון. אמנם היה זה מסך מאותו הדגם ובאותו הצבע והגודל, אך הוא היה כולו מלא אבק ומלוכלכך עם מדבקה דהויה עליו , ונראה מיושן בהרבה. כמובן שלאור כל השתלשלות האירועים סירבתי בתוקף לקבל את המסך שהוצע לי, ונפגעתי עד עמקי נשמתי מהשירות האומלל הזה, והודעתי למוכר בחנות שאני מוכן לקבל רק את המסך המקורי שמסרתי לתיקון כשהוא במצב תקין, או מסך חדש!!! בעל אותן התכונות. בשום פנים ואופן לא אהיה מוכן לקבל מסך אחר, משומש, שאינני יודע מה עבר עליו, ושנראה במצב גרוע בהרבה, שלא לדבר על החלקים החסרים. המוכר הסכים איתי ואמר כי בבוקר שלמחרת העניין ייבדק עם הספק, ובאותו הרגע הוציא לי מסך חלופי, לשימוש זמני עד לבירור העניין. אציין כי המוכר בחנות היה אדיב והתנצל על חוסר הנעימות שנגרמה, אך כאן עלתה בי השאלה מדוע לא הוצע לי מסך חלופי בעת מסירת המסך לתיקון כפי שביקשתי?
אסכם את העניין בכך שנדהמתי מרמת השירות הירודה. לא לכך ציפיתי מרשת מחשבים ותיקה ומכובדת, וכנראה שכבר לא אקנה יותר מוצרים ב"באג מחשבים". כפי שכבר שציינתי קודם, לא אסכים לקבל שום מסך משומש אחר מלבד זה המקורי שמסרתי לתיקון, או מסך חדש בעל תכונות זהות בלבד.
מצפה לתשובתכם העניינית, ולסיום מהיר של הפרשה העגומה הזו.

עגמת נפש, עלבון, בזבוז זמן, כספי סוג הנזק :
מסך חדש בעל אותן תכונות, או המסך המקורי במצב תקין פתרון נדרש :

באג מחשבים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה