פרטי התלונה

תלונות באג מחשבים

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מתן שירות נושא התלונה:
‏יום שני ‏07 ‏יולי ‏2008 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
קריון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך שבנדון רכשתי מכשיר ג פ סבקריון קרית ביאליק לאחר פחות מ48 שעות רציתי לבצע ביטול עיסקה (המכשיר שלם באריזתו המקורית אפילו לא הוצאתי אותו מאריזתו) מנהל החנות מר רועי פנה לנציג החנות אשר טיפל בי בצורה אגרסיבית עוד מעט והיה גורם נזק למוצר
מדניות הרשת היא לא להחזיר כסף אך יש מקום לידע את הלקוח ולא לאחר מעשהלשלוף איזה שהוא מסר שמופנם אחרי הקופה אני לא שילמתי בקופה
בציבור ישנם אוכלוסיות כאלה ואחרות שפתק זה לא מובן להם לכן פתק זה הוא בסלנג הצבאי כסתח
סכום של 1600 שח הינו לעניות דעתי סכום גדול מאוד בכדי לקבל זיכוי
הרשת הינה מוכרת מוצרי בר קימה שאוכל לפרוע את השטר
והיום לפי היתנהגות גם של אנשים בכירים ברשת זו אין לי רצון לרכוש מהם אפילוהדבר הפעוט ביותר
רועי מנהל החנות בקריון פתח איתי במאבקי כוח כאילו שילמתי להם בכפתורים
מנהלת שרות הלקוחות הגב גוסלין שמעה את תלונתי ובקשתי ואמרה לי תן לי יום יומים לחזור אליך לא דובים ולא יער אין קול ואין עונה
מנכל החברה ( בעצת אנשים ברשת שאמרו שיש צדק בדרישתי) לא מגיב לא לפקס ששלחתי אליו ולא למייל ששלחתי אליו כמה פעמים
אנשים בתוך החברה (עם קצת מצפון) טוענים שפקס אשר נשלח למנכל נעצר בשרות לקוחות במגרסה ולדעתי גם מייל שנשלח איליו מסונן בשרות לקוחות
ולסיום חבל שעדין יש עוד אנשים שחצנים ומתנשאים כדוגמת אנשי באג אסיסטם
מבקש לבצע ביטול עיסקה פתרון נדרש :

באג מחשבים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה