פרטי התלונה

תלונות באג מחשבים

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מסירת אינפורמציה שקרית ואי עמידה בהתחיבות נושא התלונה:
‏יום שני ‏31 ‏אוקטובר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
רעייתי רכשה לי מסך מחשב ליום הולדתי. היא סברה שבאג מחשבים היא רשת מכובדת וניגשה לבאג מחשבים בסניף שבעת הכוכבים. מכיוון שהיא לא היתה בטוחה שארצה את המסך ואמצא את מבוקשי, המוכר הבטיח לה שניתן להחזיר המסך ולקבל הכסף חזרה. לדרישתה שהוא ירשום זאת בקבלה הוא טען שאין צורך מכיוון שזהו החוק לדבריו. מכיוון שלא הייתי מרוצה מהמסך ולא מצאתי את מבוקשי רציתי להחזירו ולקבל החזר כספי. המוכר סירב להחזיר הכסף, הכחיש שהוא אמר זאת והציג אותנו כשקרנים. כאשר פנינו למוכר שהזדהה כמנהל החנות הוא טען כי לא הובטח לנו החזר כספי ע"י המוכר והציג אותנו כשקרנים. לדבריו רק מנכ"ל הרשת רשאי לאשר החזר כספי. מנהל החנות הבטיח לנו שהוא יפנה למנכ"ל ויחזור אלינו עם תשובה. לאחר שהוא לא חזר אלינו כמובטח התקשרנו אליו והוא אמר שהבקשה לא אושרה. לא ארכוש יותר ברשת באג. רשת אופיס דיפו לדוגמה היא רשת מכובדת המוכרת אותם מוצרים ומפרסמת תקנון ברור אשר מציין שניתן לקבל החזר כספי.
כספי סוג הנזק :
שיפור שרות ורמה אישית של מוכרים. פתרון נדרש :

באג מחשבים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה