פרטי התלונה

תלונות באג מחשבים

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החלפת מסך LG נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏03 ‏דצמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
ר"ג כתובת:
קניון איילון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפי המלצת מוכר בחנות רכשתי מסך LG למחשב. כבר כשהרכבתי אותו (ללא חיבור למסך) נוכחתי לגלות שהמסך לא עומד יציב (חיבור המסך לבסיסו מתנדנד) דבר שלי אישית מאד מפריע לעבודה.הגעתי לסניף למחרת עם המסך בתוך הקופסא על מנת להחליף למסך סמסונג (כאמור במסך הנוכחי לא נעשה שום שימוש). בסניף טענו שלא ניתן להחליף מכיוון שהקופסא נפתחה ושלחו אותי להתקשר לשירות לקוחות, בשירות לקוחות טענו שהיבואן של LG ("ח.י")לא מוכן לקבל מסך חזרה ושאם אני אשיג מהם אישור אז ניתן יהיה להחליף את המסך. התקשרתי ל"ח.י" (דיברתי עם מור) הם טענו שהם מקבלים כל מסך עד 14 יום ללא בעיה כל עוד לא שבור, הבהרתי לה שמדובר במסך חדש והמסך תקין לחלוטין.ביקשתי שידברו עם באג אך הם טענו שהם לא מתערבים בקניה. התקשרתי שוב לשירות לקוחות של באג, דיברתי עם אחראי משמרת (האני) וסיפרתי לו על השיחה מול "ח.י" , כעת הוא טען שלו אין סמכות לבטל עסקה אלא רק למנהלת המוקד (ג'סלין) , ביקשתי שתחזור אליי ואני כבר 4 ימים מחכה (למרות שכל יום אני מתקשרת להאני ומזכירה לו והוא מבטיח שהיום היא תתקשר), בינתיים אין לי מסך לעבודה ועוד כמה ימים "ח.י" כבר לא תהיה מוכנה לקבל את המסך.
עוגמת נפש, זלזול וחוסר אמינות סוג הנזק :
החלפת המסך באופן מיידי פתרון נדרש :

באג מחשבים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה