פרטי התלונה

תלונות באג מחשבים

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קניית מכשיר DISK ON KEY מקולקל והתנערות מאחריות של באג נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏30 ‏נובמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
קניון לב המפרץ כתובת:
באג לב המפרץ סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום,
ב30 בנובמבר אימי קנתה לי במתנה DISK ON KEY של חברת LEXAR בבאג מחשבים, סניף קריון.
כיוון שזאת היתה מתנה קיבלתי אותה רק שבוע לאחר מכן.
פתחתי את המכשיר ומיד בחיבורו למחשב התקבלה הודעת שגיאה, והתברר כי הוא אינו יכול להעתיק קבצים, לאחר שהעתיק את השניים הראשונים.

ב 10 לדצמבר פניתי לבאג מחשבים סניף לב המפרץ בדבר התקלה, ואכן המוכר בדק את המכשיר ראה כי ישנה בעיה, רשם את פנייתי ושלח לבדיקת מעבדה.

כעבור שבוע פניתי אליהם מספר פעמים בצורה טלפונית על מנת לקבל את תשובת המעבדה, וגיליתי להפתעתי כי במעבדה גילו בו סדק חיצוני גדול שעליו כמובן האחריות לא חלה.

אציין כי לא היה עליו שום סדק, או שבר כשהבאתי את המכשיר לבדיקה, ואכן גם המוכר שבדק אותו מכל צדדיו, לפני שקיבל אותו, לא הבחין באחד, אחרת היה מציין זאת בדוח.

הפנייה לסניף התבצעה במשך מספר פעמים טלפונית כיוון שהמוכר לא ידע מה קורה עם המכשיר והיה צריך להתקשר מספר פעמים למעבדה.
באותו היום, לאחר מספר שעות, הגעתי לסניף וביקשתי להזמין את המכשיר מהמעבדה חזרה על מנת שאוכל לראות במה מדובר, וראו איזה פלא המכשיר כבר הופיע בידיו של המוכר (למרות שהמעבדה נמצאת בבן שמן, והוא לא ידע מה קורה איתו רק כשעתיים קודם, ונדרש לטלפן כ 3 פעמים למעבדה על מנת לברר אודותיו). כשביקשתי לזהות את המכשיר ולהציג לי את שני הקבצים היחידים שהועתקו אליו, המוכר ציין כי הם פירמטו אותו ואין אפשרות להוכיח זהות.

ואני שואל אם יש עליו סדק גדול ונראה לעין מדוע היה צריך לפרמט אותו, אם רואים מראש כי יש בעיה אחרת שתמנה ממנו מלעבוד?

אכן ניתן לראות עליו סדק גדול בצד, אבל הוא לא היה שם כשהגעתי איתו לבדיקה המכשיר הוא חדש לחלוטין ולא נעשה בו שימוש כלל וכלל.
גם המוכר שבחן את המכשיר לפני השליחה למעבדה , ציין בפניי כי לא ראה את הסדק אולם כשהוא הבין במה מדובר מעמיתיו, מיד הוסיף כי הוא לא בדק אותו בצורה מדוקדקת, ואף ציין כי" זאת מילה שלי כנגד המילה שלך"

נו באמת, זהו סדק גדול דיו על מנת לראות בברור בעין ואין שום צורך במיקרוסקופ.
כנאה שהייתי צריך לצלם את המכשיר לפני המסירה לבדיקה.

השירות לקוחות ובמעבדה כמובן מתנערים מאחריות ואומרים כי מכיוון שיש סדק אין על המכשיר אחריות, אבל המכשיר הוא חדש לחלוטין ולא נעשה בו שום שימוש ולא נגרם לו שום נזק כיוון שלא השתמשתי בו בכלל ,ברור כשמש שיש פה, זלזול, בזבוז כסף לריק, והתנערות מוחלטת מאחריות של באג.

אבקש לבדוק את פנייתי, ולהחליף לי את המכשיר התקול למכשיר חדש.
עוגמת נפש, סוג הנזק :
החלפת המכשיר למכשיר תקין פתרון נדרש :

באג מחשבים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה