|
|
|
|
|
|
לא ניתן להחלפה??? |
נושא התלונה: |
יום חמישי 01 ינואר 2009 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
גן שמואל |
כתובת: |
גן שמואל |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
אישתי קנתה לי משחק מבאג משחק שנורא רציתי משחק אחד שיהיה במחשב נחמד מאחורי הקופסא רשום תכונות מינימליות (יש לי את כולן) המשחק עלה מצוין יפה אך חסרה לו פונקציה שבעצם בגללה קניתי אותו ואז מתגלה שאין לי מספיק זכרון או משו . אז באתי להחליף בבאג את המשחק הם אומרים לי שצריך אישור מהתמיכה אני מתקשר לתמיכה ושמה אומרים שאין החלפה מבאג אלה רק מהם! ושיש לי רק מספר מוגבל של משחקים שאני יכול להחליף!!!! אני מתקשר לבאג הם שולחים אותי לאיזה סוכן משמה זה פשוט נהיה גהינום!!! מה רציתי סה"כ משחק!?!?! ובינתיים רק טירטורים ו220 שקל לפח! פשוט בושה פעם אחרונה אצל באג תמיד הם יודעים להיות צינים ללקוחות...אופיס דיפו פעם החליפו לאחי אפילו לא שאלו מה הבעיה....
|
וכספי |
סוג הנזק : |
פשוט להחליף ולעזוב אותי בשקט מה זה השטויות האלה? |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
באג מחשבים שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|