פרטי התלונה

תלונות באג מחשבים

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לא מאפשרים החלפת מוצר נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
קניון עזריאלי מודיעין כתובת:
תיאור הבעיה:
ביום שישי 16-1-09 רכשתי מיקרופון של פאיוניר ע"מ לחבר למגבר לקריוקי.
פתחתי את המוצר וגיליתי שאין במגבר חיבור למיקרופון.
ביום ראשון חזרתי לחנות ע"מ להחליף את המיקרופון לערכה עם מגבר ומיקרופון ולא הסכימו לחליף את המוצר בגלל שפתחתי את אריזתו.
לא השתמשתי במוצר וגם לא יהיה לו שימוש עבורי , אני יודעת כי טעיתי שלא בררתי לפני כן אם יש כניסה במגבר למיקרופון אך יחד עם זאת לא ברור לי מדוע לא מחליפים את המוצר. בכל המדינות המערביות לא מזלזלים כך בלקוחות ומחליפים מוצר אפילו אחרי שימוש.
האם ניתן לעשות משהו? האם לא קיים חוק שמגן על צרכן שהוא יכול להתחרט ולהחליף מוצר?
אודה לתגובתכם המהירה ( רשתי את המיקרופון למסיבת יומולדת של ביתי בת 9, בה רציתי שישירו קריוקי והיא בעוד עשרה ימים)

בברכה, שרון

באג מחשבים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה