פרטי התלונה

תלונות באג מחשבים

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אלימות פיזית ומילולית נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏01 ‏פברואר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
קרית ביאליק-קריון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני 3 חודשים קניתי דרך סניף באג קריון בקרית ביאליק מדפסת מדגם hp-1560
(הקבלה המקורית נמצאת אצלי קבלה מספר 326913482)
(אתמול ניגשתי לסניף מאחר ואחד מראשי הדיו החדשים של hp שרכשתי בנפרד מהמדפסת לא תקין-ו לאחר בירור עם איש התמיכה של hp נתבקשתי לגשת לבדוק את ראש הדיו.
ניגשתי אליהם ומאחר ולא היתה להם אפשרות לבדוק פיזית את ראש הדיו.ביקשתי לשוחח טלפונית דרכם עם נציג hp לפי בקשתו ואכן מוכרת בשם שושנה קישרה אותי דרכם למוקד השרות של hp -תוך כדי השיחה התפרץ לעברי מנהל הסניף - רועי מרינברג החל להתערב בשיחה והחל לצעוק שהוא בשום פנים לא מתכוון להחליף את ראש הדיו.
במקביל לצעקות הוא ניגש אלי פיזית אחז בידי בחוזקה
וטרק את הטלפון תוך שהוא משמיע משפטים כמו"עוף מהחנות""אני בעל החנות""מי אתה אפס"
היתי די המום מהיחס הברוטלי והעויין של מנהל החנות מהעלבון שנגרם לי..
עלבון סוג הנזק :

באג מחשבים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה