|
|
|
|
|
|
אי מתן שירות למוצר שקניתי |
נושא התלונה: |
נגר ענת |
שם/כינוי: |
יום שני 23 פברואר 2009 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שלום רב,
בשנת 2008 קניתי מכשיר זיכרון חיצוני למחשב (400 G)בחב' באג בקניון בהוד השרון.
חנות שבה אנ קונה הרבה מוצרים למחשב.
ביום שני 23.2 פתאום בלי כל סימן המכשיר הפסיק לעבוד. לאחר בדיקה של בעלי שהוא במקרה חשמלאי התברר שהשנאי של המכשיר התקלקל. הלכתי לחב' באג מהיכן שקניתי את המכשיר. הבחור ביקש קבלה ואכן, לא שמרתי את הקבלה. ביקשתי שינסה לברר והוא ללא הצלחה ייתכן ושילמתי במזומן. אמרתי לו שאני מוכנה לשלם על החלק רק שיגיד לי כמה זה עולה. הוא אמר שהם לא מחזיקים את החלקים האלה, והפנה אותי לחברה של יצרן החלק. לאחר שיחה עם חב' היצרן שאמר שאם קניתי בבאג שבאג יטפלו בי. חזרתי לבאג- והא אמר שהוא מצטער ללא קבלה לא מטפל בי. ואין להם חלקים. ושאפנה לחנות אלק. שיטפלו בחלק זה לא בעיה. פניתי לחשמלאי והבחור שתמורת 170 ש"ח יתקן שנאי זה. בעוד שהמכשיר עלה לי 300 ש"ח.(שם המכשיר- Western digital) . אני חושבת שחברה כמו באג צריכה לדאוג לי אם לא לאחריות (כי בגלל שאין לי קבלה) לחלק חליף במחיר סביר.
אשמח באם תעזרו לי בנושא זה. כי הרבה חומר שמור לי בכונן זה ולא הגיוני שלא אוכל לתפעל אותו. ב ב ר כ ה
ותודה מראש
ענת נגר
|
עלבון, |
סוג הנזק : |
מתן שירות כמו שראוי לדעתי למוצר שקניתי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
באג מחשבים שירות לקוחות
, תגובה:
|
שירות לקוחות- ג'וסלין |
שם ותפקיד: |
אנו נשמח להעניק את השירות המגיע ללקוח, וזאת לאחר הצגת חשבונית הרכישה, המהווה הוכחת קנייה ברשת באג. |
תגובה: |
הצגת חשבונית קנייה |
פתרון: |
|
|
|