פרטי התלונה

תלונות באג מחשבים

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצר פגום נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏10 ‏מרץ ‏2009 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך המצויין קנית מוצר מחנות באג מחשבים בסניף אשדוד בקניון סיימול
המוצר שנקנה הוא קונסולית משחקים xbox 360
כשהגעתי הבית ופתחתי את המוצר גלית כי יש מכה בפלסטיקה שלו ושבר
מכוון שקנית בשעות הערב (20:30) לא היתה לי אפשרות לחזור לחנות (שנסגרה)
למחרת אותו היום בשעה 9 בבוקר עם פתיחת מוקד שירות הלקוחות של הרשת הגשתי תלונה שהמוצר שמכרו לי פגום
התשובה שהתקבלה מהם היא שהם לא מוכנים להחליף לי את המוצר או לזכות אותי בכספי בחזרה ושאני עשית לו את הנזק
היחס שקיבלתי מהם מזלזל ביותר כשרצו את כספי 2000 שח ליתר דיוק דיברו יפה אולם כשפנית בבעיה זרקו אותי בבוז
מוצר פגום סוג הנזק :
החלפה של המוצר או החזרת הכסף פתרון נדרש :

באג מחשבים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה