פרטי התלונה

תלונות באג מחשבים

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אחריות של HP נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
קניתי בבאג מחשב נייד של HP לפני פחות מ-3 שנים. הרחבתי את האחריות בעת הקנייה ל-3 שנים. לפני כשבועיים ספק הכוח הפסיק לעבוד, ופניתי למעבדות של HP על מנת לברר האם הוא נכלל באחריות,כמובן שציינתי את זמן הקנייה, את פרטי האחריות ואת הדגם, ונאמר לי שכן.
הגעתי למעבדות HP בת"א ונאמר לי שלפי המערכת שלהם מוזן לי שיש לי אחריות לשנה בלבד. פניתי לשירות הלקוחות של באג וביקשתי שיעדכנו את HP בדבר האחריות. שם נציג השירות ציין שהאחריות נעשית דרך מתווך והבנתי מדבריו שכנראה שיש בעיות איתו. נציג השירות ביקש שבעת מסירת הפריט למעבדה אתן לו את מספר הפנייה לתיקון והוא יטפל בזה מול HP וידאג לאחריות. הפצרתי בו שייתן לי מסמך כלשהו - אך הוא סירב. חזרתי בפעם השנייה למעבדה, לאחר שמספר פעמים שאלתי את הנציגים שם אם הספק כלול באחריות ונאמר לי שכן, אך לי רשום שיש לי אחריות לשנה בלבד. גם בטלפון טרם ההגעה למעבדה נאמר לי שיש אחריות על ספק הכוח, כמובן שציינתי שיש לי אחריות ל-3 שנים וכידוע HP לא מעניקה בסטנדרט אחריות מעבר לשנה. לכן די ברור לי שהם יודעים שזו אחריות מורחבת. מכיוון שלרוב יש דברים חשובים שמשום מה לא כלולים באחריות טרחתי וביררתי מספר פעמים ונעניתי בחיוב בכל הפעמים שאכן הספק כלול באחריות.
באותו היום שמסרתי את הספק למעבדה התקשרתי לבאג, אחרי שהמתנתי גם בתור במעבדה וגם לפחות חצי שעה לשירות הלקוחות של באג, וגערו בי שרק עכשיו אני מעבירה את מספר הפנייה, לאחר שנאלצתי לשלם 450 שקל מכספי עבור ספק כוח חדש ושירות המעבדה - ושוב נאמר לי שזה מכיוון שאין לי אחריות ל-3 שנים. לא עניין את אנשי המעבדה שיש לי קבלה מבאג שבה רשום שיש לי אחריות ל-3 שנים והם לא היו מוכנים להתחשבן איתם אחר כך ולתת לי את ספק הכוח ללא תשלום.
בבאג הבטיחו לחזור אלי. לא שמעתי מהם עד שכל יום התקשרתי לשירות לקוחות שלהם, השארתי הודעות ובסוף תפסתי אותם ואז נאמר לי שמנהל השיווק ענה על הפנייה בכבודו ובעצמו. אני מעולם לא עודכנתי מה קרה עם העניין עד לאותה שיחה שהתנהלה ב-17 במארס 2009. באותה שיחה נאמר לי מבאג כי האחריות על ספק הכוח היא רק בחצי השנה הראשונה מקניית המחשב. מדוע עד כה לא נאמר לי כך? מדוע במעבדה של HP טוענים אחרת? ומדוע נאמר לי למסור למעבדה, להעביר את מספר הפנייה ושהכל יטופל ללא תשלום? שאלה יותר טובה היא מדוע HP לא עודכנה מעולם בדבר הרחבת האחריות שלי? ואם הייתי באה עם תקלה במחשב עצמו - האם הייתי נענית בחיוב? סביר שלא מכיוון שאין לי אחריות כלל מבחינת HP, מכיוון שבאג מעולם לא העבירו להם את דבר הרחבת האחריות.
אני רוצה לדעת מדוע 683 שקלים ששולמו לפני כשלוש שנים נלקחו ממני מיד, אך לא דאגו שתהיה לי אחריות ל-3 שנים? האם תהליך זה לוקח יותר מ-3 שנים?
המלצה שלי - כנראה שלא כדאי לעשות אחריות מורחבת או שאולי כדאי לעשות אותה ישירות מול החברה וללא מתווכים.
עכשיו נשארתי עם טעם רע בפה, 450 שקל שהוצאו בכיסי בנוסף לאחריות המורחבת שעדיין לא הוזנה למחשבי חברת HP ועם תשובות לא מספקות של באג.
טרטור וזלזול סוג הנזק :
החזר הוצאות התיקון או תשלום בדבר האחריות המורחבת פתרון נדרש :

באג מחשבים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה