פרטי התלונה

תלונות באג מחשבים

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי שביעות רצון מתפקוד מכונת גילוח נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏24 ‏מרץ ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
דיוטי פרי שדה התעופה בן גוריון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
בתאריך 24.03.09 קניתי בחנות BUG שבשדה התעופה מכונת גילוח(רמינגטון דגם R6130) בשווי של 810 ש"ח (שולם ב- 2 תשלומים). לאחר הקנייה טסתי לשבועיים ליפן.לאחר חזרתי הביתה ניסיתי להשתמש במכונה שרק בניסיון הראשון התגלתה כאכזבה גדולה מהסיבות הבאות:
1. המכונה אינה מגלחת את השיער אלא מורטת אותם.
2.הסכינים נופלים במהלך הגילוח ןכמובן שלא ניתן להשתמש כך.
כמו כן, המוכרת שבחנות אמרה במפורש שהמכונה מיוצרת בגרמניה ואכן הראתה לי שכך רשום על גבי חוברת ההסברה אך כשפתחתי את המכונה כתוב שהיא יוצרה בסין.
פניתי לחנות BUG בקריות (קריון, קרית ביאליק)ב- 06.04.09 יום לאחר נחיתתי בארץ, וביקשתי מהם להחזיר את המכונה ולקבל זיכוי לקניית מכונה אחרת אך הם שלחו אותי לשרות רם לתיקון ו/או בדיקת המכונה.
פניתי לשרות רם והם ביקשו שאשאיר את המכונה לבדיקה אך איני מעוניין במכונה זו, איני רוצה שיתקנו או יחליפו לי אותה , קניתי מכונה שאינה תקינה ואני מבקש זיכוי.
ברצוני לציין כי גם נציג השרות אמר שהמכונה אינה מוצלחת.
ביקשתי מהנציג ב- BUG לקבל זיכוי אך הוא סרב.
איני יודע למי לפנות וכיצד לקבל זיכוי על המכונה.

אשמח לקבל את עזרתכם.


לאח
עוגמת נפש סוג הנזק :

באג מחשבים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה