פרטי התלונה

תלונות באג מחשבים

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קיום תנאי מבצע נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
נתב"ג כתובת:
DUTY FREE סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
בתאריך 1/5/09 רכשתי מחשב נייד של חברת TOSHIBA בסניף BUG DUTY FREE באמצעות אבי.
בעת הרכישה, אבי לא היה מודע לעובדה שקיים "מבצע אביב" בסניף זה על פיו, כל הרוכש מחשב נייד מקבל במתנה עכבר מיקרוסופט 3000 אלחוטי וחבילת Norton Internet Security.
יש לציין כי מדובר בהטבה בעלות של מאות שקלים.
אבי עזב את החנות בלי לקבל את ההטבה והדבר התגלה על ידי כעבור מספר ימים כששב לארץ.
פניתי למרכז השירות של החברה אך כל פניותי העלו חרס ונפלו על אוזניים ערלות.
הנציגים טענו כי המבצע הסתיים מספר ימים קודם לכן, למרות שהוא הופיע באתר החברה במשך יותר משבוע לאחר מועד הקנייה.
בנוסף, על פרטי המבצע באתר לא הופיע תאריך סיום.
כאמור, נציגי החברה נתנו לי תירוצים שונים אך שום הסבר מספק או הגיוני.
הייתי מצפה מחברה גדולה כמו באג לעמוד מאחורי המבצעים שלה ולא תנסה להתחמק באופן מביש. גם אם המבצע פורסם בטעות שבועיים אחרי שנגמר הייתי מצפה מחברה בסדר גודל כזה "לספוג" את העלות ולתת ללקוח הרגשה שלא מרמים אותו.
אני יצאתי בתחושה מאוד רעה מכל הסיפור. החברה פשוט איבדה את אמינותה אצלי לחלוטין.
כספי סוג הנזק :
פיצוי פתרון נדרש :

באג מחשבים שירות לקוחות

, תגובה:
ג'וסלין הטלי - מנהלת ש שם ותפקיד:
שלום רב !

הלקוח פנה אלינו למוקד השירות בתאריך 19.05.09 לאחר רכישת מחשב טושיבה בחנות הדיוטי פרי בתאריך 01.05.09.
שלטי המבצע היו מפורסמים בחנות ובמפורש היה מצוין כי תוקף המבצע הינו עד סוף חודש אפריל או עד גמר המלאי.
נבקש לציין כי מלאי המוצרים נגמר זמן רב טרם לכן ואף תוגבר במהלך המבצע.
תגובה:
אנו מציעים ללקוח את החבילה הנ"ל בהנחה מיוחדת של 15% בכל אחד מסניפי הרשת. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה