פרטי התלונה

תלונות באג מחשבים

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
PS3 נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום,
ברשותי מכשיר PS3 שרכשתי מחברת באג, במעמד רכישת המכשיר נאמר לי שיש לי אחריות של שנה בחברת ישפאר, לאחר שנה ומספר ימים המכשיר הפסיק להפעיל משחקים ( תקלה שלפי האתר הרשמי של סוני היא ידועה במכשיר הזה והטיפול ברוב המקרים לפי הסבר התפעול באתר היא החלפה של הקונסולה), התקשרתי לנציגה שאמרה לי שצריך פשוט להגיע ולמסור לתיקון את המכשיר, לאחר שהגעתי נאמר לי שהיה אלי להביא איתי אישור שרכשתי את המכשיר ובנוסף שיש עלות תיקון קבועה במקרים האלה של 1300 ש"ח אך בגלל שפגה האחריות ממש לפני מספר ימים את העלות הנוספת של הבדיקה של המכשיר לא יגבו ממני, לדעתי הסכום הוא לא תואם את המציאות והוא הטעייה של הלקוחות וניצול, בפועל בכל אחת מהמדינות באירופה נותנים שירות למכשירים הללו ורק בגלל שבארץ אין מעבדה אשר מסוגלת לתקן את המכשיר, דבר שלא נאמר ללקוח בשלב הרכישה של המכשיר ( דבר אשר היה בא לידי ביטוי בגלל ההיבט הכספי המאוד גבוה שעכשיו דורשים) אני נאלץ לשלם סכום כה גבוהה, בנוסף לאחר בדיקה מול משווקים באירופה מכשיר שווה ערך חדש בקופסא כולל משחק ושלט חדש עולה את אותו הסכום ללקוח שעכשיו רוכש אותו בפעם הראשונה.
ברצוני לציין שיש ברשותי מכשירים נוספים של החברה שעד היום לא נתקלתי איתם כלל בבעיות ואני מאוד מרוצה מהם,
אני אשמח לקבל תשובה בקשר לחלפת המכשיר בהקדם האפשרי
בברכה,
ליאור
כספי סוג הנזק :
החלפת המכשיר ללא עלות בעקבות הסתרת מידע במעמד הרכישה פתרון נדרש :

באג מחשבים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה