|
|
|
|
|
|
החלפת משחק סוני PS3 . |
נושא התלונה: |
צדוק חיים |
שם/כינוי: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בתחילת חודש יולי רכשה עבורי רעיתי ערכת ps3 (ועוד מס' תוספות ) כמתנה עבורי .
הערכה כוללת שלט אחד מערכת סוני ו2 משחקים .
אחד המשחקים הוא הסגנון פעולה אשר תחום וסגנון משחק שלא אהוב עלי .
היום פניתי לשרות לקוחות באג בבקשה להחליף את המשחק ,הופנית על ידיכם לשרות סוני (ישפאר ) בשיחה עם נציגת סוני היא טענה כי הם לא אחראים על זה הסברתי לה כי הופנית ע"י באג ויחד ביצענו שיחה לשרות לקוחות באג .
לאחר שיחה מעל 20 דקות עם נציג שרות ענן לטענתו לא ניתן להחליף את המשחק .
בתור צרכן ולקוח ותיק שמרבית רכישותיי ביצעתי בחנויות באג (רק לאחרונה רכשתי מסך /כרטיס מסך ) .
בתור אחד שרכש במיטב כספו מוצר בעלות של מעל 3000 ₪ .
חושב כי מגיע לי הזכות להחליף חלק מן המוצר כאשר המוצר אינו עונה על צרכי או נותן לי תמורה בעד הכסף הרב שרעיתי שלמה בעבור הסוני .
אבקש לציין כי המשחק סגור באריזתו המקורית .
אבקש לציין כי במידה ולא יאושר לי לבצע החלפת המשחק אני שומר לעצמי את הזכות לפנות להליך משפטי ואף להחזיר את כל ערכת הסוני כאשר ברשותי ערכתו המלאה .
ולקבל את כספי חזרה במזומן .
|
כספי |
סוג הנזק : |
אישור החלפת המשחק |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
באג מחשבים שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|