אי החלפת מוצר |
נושא התלונה: |
דביר חנה |
שם/כינוי: |
יום שלישי 21 יולי 2009 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
קניון חולון |
כתובת: |
קניון חולון |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בתאריך הנל רכשתי משחק מחשב עבור אחייני בן ה 11, מוכרן בשם רועי הבטיח שאם המשחק אינו מתאים למחשב אוכל להחזירו ולרכוש אחר, המשחק לא התאים חזרתי כעבור 3 ימים ורועי לא רק שאיננו, מוכרן אחר או מנהל החנות שסרב להזדהות בשם, הכחיש את העסקה, סרב לקבל את המשחק חזרה או למצער לתת לי זיכוי, מאז אני רצה אחריהם 3 שבועות ואין פתרון, בינתיים שלמתי את הסכום 188 ואין לי שימוש במשחק
|
עוגמת נפש בזבוז זמן כסף |
סוג הנזק : |
החזר כספי או זיכוי עבור מוצר אחר |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|