פרטי התלונה

תלונות באג מחשבים

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הפרת חוזה בעל פה, זמני טיפול בלתי סבירים ושירות לוקה נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏12 ‏אוקטובר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
סניף דיזינגוף סנטר תל אביב כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 12-10-05 מסרתי לתיקון נגן MP3 שניקנה בבאג כשנה קודם לכן (עדיין בתוך האחריות). בעת המסירה נאמר לי שבמקרה הצורך המכשיר נשלח לחו"ל לבדיקה וטיפול והתהליך יכול לקחת עד חודש. במהלך החודש ניסיתי לברר פעמים רבות מה מצב המכשיר וזכיתי רק לניתוקים ממזכירת המעבדה של באג ובאופן כללי התעלמות. לאחר חודש הגעתי לחנות וביקשתי את המכשיר. נאמר לי שהייתה טעות והוא יגיע במשלוח הבא. כאשר חזרתי בזמן שנאמר, וכמובן שלא זכיתי לפגוש את הנגן שלי, הובטח לי על ידי מנהל הסניף ג'ימס שהמכשיר יגיע תוך 10 ימים. חיכיתי 14 יום (למרות שלא נאמר ספרתי רק ימי עסקים) וכשהגעתי לסניף נאמר לי שג'ימס כבר לא המנהל. איתן, המנהל החדש התחייב שהמכשיר יגיע עד סופו של השבוע הקרוב ושהוא יצור עימי קשר באותו הרגע שהמכשיר יגיע לידיהם. כמו כן, התחייב בפני איתן, שהיה והמכשיר לא יגיע עד סוף השבוע, אקבל מכשיר חדש במקומו. כששאלתי איך ישיג מכשיר חדש, שהרי הדגם בן שנה, איתן התחייב שייספק לי מכשיר חדש מדגם עדכני ולא מהדגם שמסרתי. ביום חמישי, לאחר דממה טלפונית, הגעתי בעצמי לסניף. לאחר בירורים, הגיע איתן למסקנה שהמכשיר נמצא במושב בן שמן (שם נמצאים משרדי החברה) והוא יגיע רק ביום ראשון. כשביקשתי שייתן לי מכשיר חדש, כפי שהתחייב, הוא סירב לספק לי זאת והפר חוזה שבעל פה. כשביקשתי שישלח שליח וידאג שיביאו לי את המכשיר באותו היום גם כן סירב איתן לבוא לקראתי וזאת לאחר חודשיים של המתנה כאשר חודש מתוכם באיחור על פי התחייבותם. איתן הציע לי ללכת בעצמי למושב בן שמן אם אני ממהר לקבל אותו חזרה ושלח אותי לדרכי. ביום ראשון הגעתי לסניף בבוקר. אריאל, עובד נוסף (סגן המנהל למיטב הבנתי), הבטיח לי שהמכשיר יגיע באזור שתיים בצהריים. הגעתי בחמש בערב כדי לגלות שהמכשיר איננו. לאחר בירורים הוחלט שהמכשיר כבר יצא לדרכו ו"בטוח" יגיע היום! בשעה 8 וחצי, כשהפלאפון שלי לא השמיע ולו רינגטון אחד תוצרת באג, התקשרתי לסניף ואריאל הבטיח לי: "החנות נסגרת בתשע אבל אני לא יוצא מהחנות עד שהמשלוח מגיע ובכל מקרה עד עשר אני אצור איתך קשר" חלפה שעה ורבע ובעשרה לעשר הגעתי לסניף בעצמי ומצאתי אותו נעול. למחרת התקשר אלי אחד מהעובדים להודיע שהמכשיר הגיע. אריאל עצמו לא טרח אפילו להתקשר להתנצל למחרת.
מספר ימים לאחר מכן המכשיר הציג את אותה בעיה שלשמה נשלח לתיקון. היום בבוקר, 8-12-05, השארתי את המכשיר בסניף דיזינגוף בידי אריאל לאחר שהראתי לו את הבעיה. לאחר מכן יצרתי קשר עם שרות הלקוחות של רשת באג. בדרכים מאוד עקיפות הצלחתי להגיע ל"שרות הלקוחות" של הרשת, שהוא בעצם אדם אחד - ג'וזפין (למיטב זכרוני). ג'וזפין הקשיבה לבעיה ואמרה שתברר ותחזור אלי. כשאמרתי שיש לי ניסיון רע עם אנשים מהחברה שלה שאומרים שהם יחזרו אלי היא אמרה שתשתדל לחזור אלי. ניסיתי להסביר לה שהיא לא יכולה ל"השתדל" לחזור אלי אבל לשווא (אני לא בטוח אם זה בכלל לא מחסום שפה כלשהו והיא פשוט לא מבינה את משמעות המילה).
כמובן שג'וזפין לא חזרה אלי וכשהתקשרתי אחר הצהריים והשארתי הודעה גם אז לא חזרו אלי. ובאופן כללי ניכר מרשת באג שהשרות שלהם הוא שרות עצמי.
בשעה 17:00 ניגשתי לסניף ואריאל הסביר לי שהם כנראה יצטרכו לשלוח אותו שוב לבדיקה בחו"ל, משמע חודשיים נוספים לפחות. אבל אולי! הם יצליחו לספק לי נגן חלופי. כששאלתי איזה נגן אריאל אמר שהנגן יהיה בנפח של חצי ג'יגה עד ג'יגה מקסימום וגם זה רק בשבוע הבא! כאשר הנגן שקניתי הוא בנפח של 20 ג'יגה ואין לי לא שימוש ולא רצון בנגן בנפח של אחד חלקי 40 משלי.
לצורך השוואה (במקרה ואין כאן אנשי מחשבים) זה כמו להיכנס למוסך עם אופנוע ולקבל כרכב חלופי אופניים.
ועכשיו חודשיים לאחר ששלחתי את המכשיר לתיקון!
חודש לאחר שהובטח לי בראשונה!
שבועיים אחרי שהובטח לי על ידי המנהל הראשון (ג'ימס)!
ושבוע וחצי אחרי שהובטח לי על ידי המנהל הנוכחי, איתן, שאני אקבל מכשיר חדש!
אני עם אותה הבעיה וכל מה שמבטיחים לי, והפעם זה דוקא אמין, זה שזה ייקח עוד חודשיים!

פרטים לעזרה בטיפול:
מס. חשבונית (של הנגן) - 190138862
iriver ihp 120
מס. העברה למעבדה (זאת שמלפני חודשיים) - 192021379
שם משפחה (שלפיו הם מחפשים ברשומות שלהם) - קופלוביץ או הטיותיו (קופולוביץ קופילוביץ)

*******
תודה רבה לכם מראש, צוות תלונה וסליחה על אריכות המילים. זה הכעס שנשפך על ה"נייר" והייאוש מול המערכת הזאת. הייתי מצפה מרשת כמו באג שממנה קניתי בשנה שחלפה מספר פריטים באלפי שקלים (רק הנגן עלה 2600) ליחס טיפה יותר הולם.
עלבון, המון זמן ואין סוף שיחות טלפון סוג הנזק :
מכשיר חדש מדגם חדש (ולא בן שנה! ולא מחודש!) כפי שה פתרון נדרש :

באג מחשבים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה