|
|
|
|
|
|
פגם במוצר- וסירוב החלפתו |
נושא התלונה: |
יום שלישי 15 דצמבר 2009 |
תאריך האירוע: |
אזור הדרום |
אזור: |
קניון הנגב באר-שבע |
כתובת: |
באר שבע |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בקצרה -
רכשתי מתנה בסניף באג ב"ש( נגן מפ3 IAUDIO D2 ) לחברתי (מתגוררת בצפון )
לאחר מס' ימים כשהפעילה את המכשיר לראשונה, גילתה שהוא אינו עובד.
בפניה (פיזית) ראשונה לסניף ק.שמונה - תוקן המכשיר בו במקום.
לאחר שגילתה בביתה כי הפגם חוזר על עצמו ושוב נקתע המכשיר - פנתה שוב לסניף
ושם סירבו להחליף את המוצר - על אף התעקשותה של חברתי.
המוכר אישר שהפגם במכשיר הוא לא באחריות הלקוח. והציע לשלוח למעבדה ( 3 שבועות ) . ברצוני להדגיש כי אין אני רוצה בכך!!! וסירבתי לבקשתו זו.
אני מעוניין בזיכוי כספי מלא - או בהחלפת המוצר הקיים במוצר אחר . העיקר לא לקבל את אותו המוצר שרכשתי . לצערי אני נתקל באטימות, ניכור, ובחוסר אכפתיות מרגיזים. אציין גם שאני וחברתי סטודנטים ולא ציפיתי לקבל כזה יחס, במיוחד כשאין לי זמן לטפל במצבים מסוג אלו.
אשמח לכם אם תוכלו לעזור
יאיר אברם
0528621778
נ.ב. הקניה בוצעה באמצעות כרטיס אשראי
|
כספי |
סוג הנזק : |
קבלת החזר כספי מלא או זיכוי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
באג מחשבים שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|