פרטי התלונה

תלונות באג מחשבים

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קיום הבטחה לחלונות 7 עם רכישת מחשב נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 29 באוקטובר רכשתי מחשב מתוצרת דל בחנות באג שבקניון אביב. הובטחה לי אספקת התכנה בתוך 5 עד 10 ימי עבודה. ביקשתי מהמוכר להתחיל את תהליך ההזמנה הממוחשבת ואכן קיבלתי אישור במייל והודעה כי מערכת ההזמנות תיצור איתי קשר בהמשך. חלף זמן רב ולא קיבלתי תגובה. השארתי הודעה במקום המתאים במערכת ולא נעניתי. באתר חברת דל מציינים את ניסים חזן מבאג כמפיץ למגזר הפרטי. התחילה איתו התכתבות שבמהלכה אף שלחתי הודעה מהמערכת כי המוצר יישלח בתשיעי לדצמבר. לא קיבלתי דבר בדואר. מישהו מטעמי יצר קשר עם באג אך הם מתנערים מכל אחריות. היום ה 18 בינואר, המחשב ברשותי כבר חודשיים וחצי והשימוש שלי בו מוגבל בין השאר בגלל שאאלץ לפרמט אותו ברגע שאקבל את חלונות 7.
הנזק הוא כספי, אך גם מדובר בבזבוז זמן רב בהתכתבויות עם הגורמים השונים. סוג הנזק :
שליחת חלונות 7 במיידי ופיצוי הולם פתרון נדרש :

באג מחשבים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה