|
|
|
|
|
|
מדפסת לא תקינה |
נושא התלונה: |
יום ראשון 07 פברואר 2010 |
תאריך האירוע: |
אזור ירושלים |
אזור: |
קניון מלחה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
קניתי מדפסת hp בחנות באג. לאחר ש-3 מחסניות דיו צבעוני התקלקלו, הבנתי שכנראה המדפסת לא תקינה. בינתיים פגה תקופת האחריות(בחודש), אך לא יכולתי לדעת שהאשמה במדפסת, וזו היתה לא תקינה עוד בתקופת האחריות. בבאג לא לוקחים שום אחריות כנ"ל לא ב-hp.
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
באג מחשבים שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|