פרטי התלונה

תלונות באג מחשבים

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי טיפול באוזניה לפלאפון לא תקינה יום למחרת הרכישה נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
רחובות סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום,
אני רכשת אוזנייה לפלאפון של של חברת מוטורולה דרך חברת באג מחשבים ביום רביעי שעבר ה- 10.2.2010 . יום למחרת הרכישה התחלתי להשתמש האוזנייה וגילית שברגע שישי מעט רעש מסביב איני לא שומעת בה טוב.
חזרתי הביתה והשוותי את עוצמת השמע עם שתי אוזניות אחרות של מוטורולה ונוכחתי לגלות שאכן החרות חזקות יותר משמעותית וניראה שיש בעיה באוזנייה שרכשתי.
פניתי לחנות יום למחרת הקנייה וביקשתי להחליף אותו או להחזיר אותו מאחר ואני לא יכולה להשתמש בו כך.
נאמר לי שאני צריכה לפנות לשירות לקוחות של החברה, אך זה כבר יחכה יום ראשון מאחר והשירות שלהם בשעה 7 בערב של יום חמישי כבר סגור וביום שיש הוא לא עובד. הם אמרו שרק עם אישור של השירות הם יוכלו להחליף אותה או להחזיר לי את הכסף.

ביום שישי בן זוגי גם הגיע לחנות והסביר להם את הבעיה ואפילו המנהל אמר לו שהוא לא מחליף מוצרים ושנדבר עם השירות לקוחות ביום ראשון.

הוא התקשר והשאיר הודעה בתא הקולי של השירות לקוחות עם כל פרטיו.

ביום ראשון ה- 14.2.2010 התקשרתי אליהם השירות היה תפוס והעבירו אותי למרכזיה, נאמר לי שאני אשאיר פרטים ותוך שעה נציג יחזור אלי, כמובן שלאחר יותר משעה וחצי לא חזר אלי נציג וגם להודעה שהשאיר בן זוגי לא חזרו.
היתקשרתי שוב והצלחתי לתפוס שם מישהיא בשירות לקוחות ונאמר לי שהם לא יכולים לעזור לי והם לא יכולים לתת אישור להחלפה או החזרה מאחר שכבר ניסיתי אותה כלומר "השתמשתי" בה, ואני טוענת שהיא לא תקינה אני צריכה לפנות למוטורולה שיטפלו בעניין וזה בכלל לא טיפול שלהם. הם נתנו לי את הטלפון של מוטורולה, התקשרתי אליהם ונאמר לי שהם יתנו לי שירות ובדיקה כי יש אחריות אך אני צריכה להגיע לסניף לוד להביא את האוזנייה לבדיקה שתיערך עד כשבועיים ולאחר מיכן לחזור לקחת אותה.
כלומר לבזבז זמן וכסף על ללכת לבדוק מוצר שרק נקנה. במוטורולה נאמר לי בנוסף שהם יתנו לי שירות אך אם אני רוצה פיתרון מהיר יותר זה רק דרך באג מחשבים.
חזרתי שוב לשירות לקוחות ושוב הצגתי בפניהם את הבעיה ושוב נאמר לי שר מוטורולה יכולים לטפל בעניין ולתת אישור החלפה מאחר והם המשווקים של המוצר.

לאחר כל הפרוצדורה המסובכת סביב טיפול פשוט בלקוח ועוגמת נפש שנגרמה עקב השירות לקוחות הלוקה של חברת באג מחשבים אני מעוניינת להחזיר את המוצר ולקבל החזר כספי מלא על הקנייה. אינני מעוניינת להחליף את המוצר מאחר ואני לא מעוניינת לרכוש דרכם דבר בעתיד.

בתוך המוקד שירות דיברתי עם בחורה בשם נטליה ובחור בשם רן אשר אמר לי שאני אביא לו את המספר חשבונית והוא יעביר את זה לגורמים הבכירים שלא מקבלים שיחות מלקוחות- למיטב הבנתי- להנהלה, ויכל להיות שהם יאשרו להחזיר לי את הכסף, שלפי דבריו סביר להניח שלא יקרה... מאחר והם בדרך כלל דוחים את הבקשות, כלומר הסיכוי הוא קלוש. העברת לו את מספר החשבונית ובעיקרון אני מחכה לתשובה בעיניין.

מאחר ואני יודעת לפי השיחה איתו שהם ידחו את הבקשה, פניתי אליכם.

אשמח לתשובה ממכם
תודה רבה
תמר
עוגמת נפש סוג הנזק :
ההחזרת המוצר והחזר כספי מלא על המוצר שנקנה פתרון נדרש :

באג מחשבים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה