|
|
|
|
|
|
תלונה |
נושא התלונה: |
יום שלישי 13 אפריל 2010 |
תאריך האירוע: |
אזור ירושלים |
אזור: |
יפו 224 |
כתובת: |
באג תחנה מרכזית |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
היום קניתי מטען מקורי לנגני איפון,
1: על הקופסה רשום 171 ש"ח.
2: בחשבון שראתי לאחר מכן 179 ש"ח מס" קבלה 4330 שולם בכרטיס ישרכארט.
קניתי את המוצר בשעה 16:43 ובסביבות 19:45 חזרתי לאחזר את המוצר כי המוצר היה פתוח בלא נראלי שהיה אמור ליהיוד כך ביקשתי את קספי חזרה ב א אמרלי שלא ניתן כי יש מדיניות, מראלי מודעה שתלויה מעל 2 מטר או קרוב ל2 מטר בגם מוצאי לי שני דפים מחוברים מאיזו מגירה תולה אותם מולי אבל נופלים בגלל זה לא נימצאים במקומם כמו שאמור ליוד.
אמוצר נישאר אצל א לא קיבלתי כלום.
זא אוגמה נפש אנשים אסתקלו אלי כמו לא יודע מה.
העם יש דרך כול שהוא לקבל את קספי?
הם היו צריכים לשים את הדפים במקום שכולם רואים בלא במגירה.
|
אוגמה נפש גם |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
באג מחשבים שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|