פרטי התלונה

תלונות באג מחשבים

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רשת באג - יחס מזלזל ולא מקצועי - אין עם מי לדבר כאשר יש בעיה במכשיר שנקנהiv נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
חוצות כרמיאל כתובת:
תיאור הבעיה:
ב תחילת אפריל 2010 קניתי כונן גיבוי בחנות באג כרמיאל. באותו יום חברתי את הכבל לכונן - וכשרציתי להפריד בין השניים- לא הצלחתי. החלטתי לא לבצע גיבוי והגעתי למחרת בבוקר לחנות החברה עם מכשיר הגיבוי והכבל כשהם מחוברים - וזאת בשל העובדה שפחדתי לגרום נזק למכשיר הגיבוי אם אפעיל כוח. אחד העובדים בחנות לא הצליח להפריד ונאלץ להפעיל בכח רב כדי להפריד בין השניים. . הבהרתי שאיני רוצה מכשיר שאני צריכה להפעיל עליו כח רב. הוא הלך פתח מכשיר דומה וראה שגם שם שיש אותהבעיה. הוא בחן את הדבר . ולאחר זמן הסביר לי שיש לבצע לחיצה על הכבל כדי שישתחרר. בקשתי להחליף את המכשיר שלי באחר כיוון שהוא הפעיל כוח בניתוק הכבל - ומכשיריים אלו מאד רגישים. הוא נתן לי כבל חדש ואמר שאין להם מכשיר דומה בחנות, שהם יזמינו ויחליפו לי את המכשיר הגעתי לחנות ב28 לאפריל (השהייה בשל אבל במשפחה) במטרה להחליף או להחזירו קבל את פני המנהל דוד ששוחח טלפונית עם שני עובדיו שטיפלו בו - וטלי ושיהב. הם זכרו את המקרה אך לדברי המנהל הכחישו את העובדה שאמרו כי יחליפו לי את המכשיר. לטענת העובד שיהב, הוא אמר שיזמינו מכשיר דומה ואז אראה שזו אותה בעיה.(זה לא הגיוני כי זה בדיוק מה שהוא הראה לי בחנות אבל עם מכשיר גיבוי בנפח גדול יותר) מנהל החנות דוד אמר שהמכשיר תקין - (מבלי לבדוק אותו כמובן) וכשבקשתי שיתן לי הצהרה בכתב על כך, לא היה מוכן. אמר שאם יש לי טענות הוא לא הכתובת אלא שרות לקוחות. האחרונים אמרו שאמסור את המכשיר לחנות שתעביר אותו לבדיקה במעבדה - דבר שעשוי לארוך כשבועיים. קבלתי דוח הפנייה למעבדה שנרשם ע"ח מנהל החנות שבטעות או שלא, כתב - שיש לבדוק את הכבל והמחבר ציין כפי שבקשתי - שהמכשיר יבדק

עלי לציין כי הנזק שנגרם לי הוא אדיר - כי כל אותה תקופה = המידע במחשב אינו מגובה.

עלי לציין שנכנסתי לרשת באג כי זו רשת רצינית בעלת "אבא/אמא"
לא שערתי כמה השירות היה לא מקצועי,והיחס מזלזל
לא מציעה לאף אחד להיכנס לרשת באג כי מנסיוני - את הכסף יקחו, אך אם יש בעיה - לא תטופלו.
בתודה,
רוחל'ה סלייפר

באג מחשבים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה