|
|
|
|
|
|
מחשב מחברת HP שנקנה בחנות |
נושא התלונה: |
אוחנה מיכל |
שם/כינוי: |
יום חמישי 25 מרץ 2010 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
דיזנגוף סנטר |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
מקדימה מכה לבעיות שהולכות להתעורר,בתאריך הנ"ל רכשתי מחשב של HP בעלות של 5400 שח,הננני חובבת מחשבים מושבעת ולמרות יכולות קשות התאמצתי לרכוש מחשב משכולל בתקווה להנות ממנו שנים רבות
אבל התבדתי אחרי שבועים התעוררו בעיות קודם בעיות בחיבור של המטען למחשב,לאחר מכן שוב בעיות כמו ציפצופים חזקים מהמחשב שמהסך משחיר
ועוד בעיה המחשב נתקע המסך הופך להודעת שגיאה כחולה הוא שוב עולה במצב בטוח וחוזר לפעולה
פניתי למרכז שרות הלקחות של HP לאחר 5 שבועות בדיוק הם באים לקחת את המחשב למעבדה
האם אחרי חמישה שבועות אני צריכה לשלוח מחשב למעבדה?
האם שם כמו HP לא צריך לכב את עצמו ולהגיד תארזי נזכה אותך במחשב חדש
בושה וחרפה בהשקעה כל כך גדולה ומאכזבת!!!!!!
וכמובן בהמתנה לשליח ובהפסד יום עבודה
מאוכזבת מאד מיכל אוחנה
|
עלבון בזבוז כסף |
סוג הנזק : |
החלפת המחשב או זיכוי כספי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
באג מחשבים שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|