פרטי התלונה

תלונות באג מחשבים

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קנית מחשב מסידרת HP מחשב דפוק מאותה הסידרה נושא התלונה:
אוחנה מיכל שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏23 ‏מרץ ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
באג מחשבים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לכל מען דבעי

הנידון: מחשב HP דגם DV6213 (לא תקין)

בראשית אציין שבושה לחברה כזו גדולה כמו חברת HP לבזות את שמה ולא לכבד אל לקוחתייה
והרי השתלשלות הענייניים.
שמי מיכל חובבת מחשבים מושבעת לאחרונה החלטתי להשקיע סכום כסף על מנת לרכוש מחשב נייד,משוכלל שישמש את צורכי בתחום המחשבים
ואכן בתאריך ה 24/3/2010 ולאחר סיבוב חנויות והשוואת מחירים,נגשתי לחנות הנדי-באג בדיזנגוף סנטר,ורכשתי מחשב בעלות של 5400 ₪ כאמור המחשב שעליו מדובר.
שמחה מאד חזרתי לביתי בהרגשה שתמורת השקעה כל כך גדולה ,יהיה לי שקט לשנים רבות של הנאה מהמחשב החדש שאותו רכשתי. אבל במהרה התבדתי!!!!!
בתחילה סוללת המחשב הספיקה בדיוק ל 40 דקות חשבתי לתומי שאולי בגלל רכיבי המחשב החזקים הסוללה נגמרת בכזאת מהירות.
לאחר מספר ימים מסך המחשב השחיר, והמחשב השמיע צפצוף לא מוסבר שרק אחרי ניתוק הסוללה המחשב חזר לתקנו
ולאחר שבוע המחשב נתקע הופיע הודעת שגיאה המחשב כבה ועלה שוב במסך בטוח
לאחר חודש ושבוע בדיוק
פניתי לשרות התמיכה של חברת HP דיברתי עם תומך ששלח לי דרך המייל תוכנה מסוימת לבדוק את המחשב וכשלא מצא שוב דבר תואם איתי לקחת את המחשב למעבדה
עד כאן פחות או יותר השתלשלות העיניים
ב11/5/2010 המחשב נלקח למעבדה מחשב בן חודש ושבוע!!!!!! בעלות של 5400 ₪
אני מבינה שבכל דגם יש כמה דפוקים( אני לא רוצה את המחשב הדפוק הזה)
כאמור דיברתי עם מירי מנהלת השרות ושטחתי את טעונתי בפנייה לדבריה אין אפשרות להחליף את המחשב בחדש!!!! למרות שהדגשתי מתי קניתי את המחשב
אני מבינה שיש נוהלי חברה, אבל זה לא הגיוני שתמורת סכום כל כך גדול אסבול את המוצר הדפוק בסדרה!!!
היום תאריך ה 16/5/2010 ניהלתי שיחה עם טכנאי המעבדה שאליה הגיע המחשב שלי (הדפוק של הסדרה) לטענתו הסוללה הייתה לא תקינה, והוזמנה סוללה חדשה כאמור מדובר במחשב בן חודש וחצי, מערכת ההפעלה לא הייתה תקינה ולאחר מכן אני אצרך להחזיר את מערכת ההפעלה,ולגבי הרעש שהמחשב משמיע אין לו מושג הוא לא נתקל בבעיה הזאת!!!
מעניין כנראה אני ממציאה בעיות במחשב החדש שלי!!!!!!!
חזרתי למירי מנהלת השרות והודעתי בפרוש שאינני מעוניינת במחשב שאמור לשרת אותי נאמנה תמורת סכום של 5400 ₪
ולסיכום מכתבי זה אני שואלת האם זה הגיוני שחברה כל כך מכובדת כמו חברת HP לא תכבד את לקחותייה
האם לא היה יותר הגיוני שכבר בפניה הראשונה יגידו גברת המחשב עוד לא בן חודשים תארזי ותזוכי במחשב חדש???????
חסכתי שקל לשקל כדי לקבל תמורה ובמקום זה אני מקבלת אכזבה אחת גדולה
לא אקנה יותר מחשב מסדרת HP ובטח לא אמליץ לאף אחד לקנות


בתודה מראש
אוחנה מיכל
טלפון 0523860132

מכותבים המועצה הישראלית לצרכנות
תוכנית התלונות של גבי גזית
בית המשפט לתביעות קטנות דני שדה מתעצבן

כספי סוג הנזק :
החלפת המחשב או זיכוי כספי פתרון נדרש :

באג מחשבים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה