פרטי התלונה

תלונות באג מחשבים

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רכישת נתב אלחוטי למחשב נושא התלונה:
בן חיון רחל בן חיון שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏27 ‏מאי ‏2010 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
קניון עזריאלי כתובת:
מודיעין סניף חברה:
תיאור הבעיה:
רכשתי נתב אלחוטי בסך 209 ש"ח מחנות באג,כאשר שאלתי את המוכר אבירם,האם ההתקנה קלה להבנה,נאמר לי שכן.
מסתבר לאחר מספר שעות וכן שיחה שניהלתי בשעה 2015 בערב עם המוכר בבאג,נאמר לי שייתכן והמוצר פגום ויש ליצור קשר עם החברה של המוצר.הגעתי לחנות באג במודיעין עם חשבונית הקנייה וביקשתי להחזיר את המוצר ולקבל זיכוי ,לתדהמתי לא היו מוכנים לעשות כך רק עם אישור של חברת הנתב,רואה אני זילזול מוחלט בלקוח שרכש מוצר מחנותכם ומתבקש על ידכם לערוך בירורים מול חברת הנתב ולקבל אישור להחזרת המוצר הפגום.
האם זה תפקיד הלקוח לבצע תהליך זה?????????????
זילזלול ועוגמת נפש. סוג הנזק :

באג מחשבים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה