פרטי התלונה

תלונות באג מחשבים

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי כיבוד תעודת אחריות נושא התלונה:
מנשה הארי שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏20 ‏יולי ‏2010 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
באג כפר סבא G סניף חברה:
תיאור הבעיה:
רכשתי בחנות "באג" בכפר סבא G נגן MP3 לשחיינים בעלות של 599 ₪ בתאריך 6/1/2010. (חשבונית מס' 1799)
קיבלתי אחריות למוצר לתקופה של 12 חודשים מיום הרכישה.
לאחר כ-5 חודשים מיום הרכישה המכשיר התקלקל.
הבאתי אותו לתיקון בחנות בה רכשתי את המכשיר.נמסר לי שישלחו אותו לתיקון במעבדה של "באג".
לאחר כ10 ימים הודיעו לי מחנות "באג" שיש קורוזיה בחיבור USB, שלא ניתן לתקן את המכשיר אך ניתן לרכוש מכשיר חדש בהנחה של 20 %. לאחר דין ודברים עם מוקד השרות הציעו לי הנחה של 25 % ברכישת מכשיר חדש.
הבהרתי לחנות "באג" שתשובתה סותרת את תעודת האחריות שנמסרה לי בעת רכישת המוצר.
קורוזיה נגרמת ממגע של מתכת עם מיים. רכשתי MP3 לשחיינים ע"מ לשחות במיים עם המכשיר שאמור היה להיות אטום למיים !!!
חנות "באג" מסרבת להחליף /לתקן לי את המכשיר ובכך מפרה הפרה יסודית את האחריות שניתנה עם רכישת המכשיר.
אני רואה בהתנהגות של רשת "באג" כהתנהגות מחפירה ולא הולמת רשת שמציגה את עצמה כרשת רצינית.
אם התערבותכם לא תעזור ,אגיש תביעה בבית דין לתביעות קטנות נגד רשת "באג"
בברכה
מנשה הארי

כספי סוג הנזק :
החלפת המכשיר או זיכוי כספי פתרון נדרש :

באג מחשבים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה