|
|
|
|
|
|
לא מתקנים /מחליפים מוצר באחריות |
נושא התלונה: |
יום שלישי 03 אוגוסט 2010 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בחודש יוני קניתי רמקולים לאיפוד בחברת באג , רמקולים לאיפוד הוא מוצר נייד המחייב חיבור לשנאי לטעינה וניתוקו באופן שוטף, חודש וחצי לאחר קנית המוצר בעת ניתוקו מהשנאי ניתק הפין הפנימי של הקונקטור .
חשוב להדגיש כי:
הפעולות שבוצעו על קונקטור זה הם חיבור וניתוק שהם בהתאם להוראות יצרן.
במידה והיו מופעלים כוחות אחרים הרי כל הקונקטור היה נשבר ולא רק הפין הפנימי.
המוצר הזה התקלקל חודש וחצי לאחר הקניה ולכן אחריות יצרן צריכה לתפוס במקרה זה.
פניתי לחנות באג בקניון גבעתיים ובהמשך למר יניב קורן משירות לקוחות ונעניתי שאין הם מטפלים במוצר היות ומדובר בשבר, הם מוכנים לתת לי הנחה של כ 100 ש"ח בקנית מוצר חדש.
|
כספי |
סוג הנזק : |
תיקון / החלפת המוצר בחדש |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
באג מחשבים שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|