|
|
|
|
|
|
סירוב לבטל עסקה< |
נושא התלונה: |
אזור ירושלים |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 1.08.10 הזמנתי דרך אתר BUG.CO.IL קונסולת משחקים SONY PLAYSTATION 3.
באתר קיימת אפשרות של תשלום בסניף בעת קבלת המוצר (כדי לא לחשוף פרטים של כרטיס אשראי באינטרנט).
בחרתי באופציה הזאת. קיבלתי מספר הזמנה והגעתי לסניף כדי לשלם ולקבל את המוצר .
למחרת התחרטתי וביקשתי לבטל את העסקה, אך בשרות לקוחות נאמר לי שלא ניתן להחזיר את הכסף ששילמתי בגלל שהתשלום נעשה בסניף.
יש לציין שבאתר כאשר מציעים אפשרות של תשלום בסניף לא מציינים שהדבר משנה את האופי של העסקה ומבטל אפשרות של ביטול עסקה (לפי חוק מכר מרחוק).
כאשר הזמנתי את המוצר הסתמכתי על התקנון של האתר בו כתוב שיש לי זכות לבטל את העסקה תוך 14 יום.
השאלה שלי – האם יש לי זכות לדרוש ביטול עסקה והחזרת כסף ששילמתי ?
|
|
|
|
|
|
|
|
באג מחשבים שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|