פרטי התלונה

תלונות באג מחשבים

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות משפיל ולא הוגן ברשת BUG נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏27 ‏יולי ‏2010 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
קניון שבעת הכוכבים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום שלישי ה27/7 רכשתי בחנות הרשת BUG מגן מסך לIPOD
אציין כי לאחר ששאלתי לטיב המוצר נאמר לי שהקנייה הינה בטוחה.

כאשר הגעתי הביתה וניסתי להשתמש במוצר נתקלתי בקשיים בהדבקת המגן,
כשהתקשרתי לשירות הלקוחות בחנות במטרה להתלונן על איכות המוצר , הבהיר לי הנציג שהוא מדגיש במעמד הקנייה שהמדבקה הינה מסובכת להדבקה וכי הוא בעצמו בעליו של אייפון והוא לא היה רוכש אותה בחיים.

מכשביקשתי לקבל זיכוי על המוצר, שהוא בעצמו לא מאמין בטיבו, נתקלתי בסירוב.
לאחר מכן פיניתי למנהל שירות הלקוחות במטרה לקבל את כספי בחזרה ונתקלתי ביחס משפיל וסירוב לזכותי למרות החוק הקיים.

אני לא מבינה כיצד רשת, לא אדם ברחוב ולא דוכן בשוק , רשת מוכרת לא מכבדת את קהל לקחותיה ומוכרת מוצר שאפילו היא לא מוכנה לעמוד מאחוריו?
מעולם לא נתקלתי ביחס כה משפיל כלפי לקוח.
אני לא אחזור לרשת שוב לעולם.

באג מחשבים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה