פרטי התלונה

תלונות באג מחשבים

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיה במכירת מוצר ואי מוכנות להחזירו נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
סינמה סיטי ראשון לציון כתובת:
תיאור הבעיה:
ב 31.7 נכנסתי לחנות באג על מנת לקנות ראוטר ADSL לבית. איך שניכנסתי לחנות אחת המוכרות ניגשה אלי ושאלה אם אני צריך עזרה. אמרתי לה שאני צריך ראוטר ADSL, היא ניגשה לאחד המדפים והציגה לי שני מוצרים שמהם נידרשתי לבחור, שאלתי אותה שוב אם היא בטוחה שזה ראוטר ADSL, היא אמרה, כן זה מה שיש וזה מה שאתה צריך.
לאחר הרכישה הגעתי הביתה וניסיתי לחבר את המוצר ולהפתעתי ראיתי שהראוטר הוא לא ADSL, הוא ראוטר רגיל לכל דבר.
חזרתי לחנות כעבור שבוע על מנת להחליף את המוצר.
ניגשתי לבחור שהיה בחנות ותיארתי לו את המקרה הנ"ל (לבחור קוראים גיל), תגובתו הראשונית היתה "יש עובדים שלא מבינים...אתה צריך לקבל קודם כל זיכוי" וניגש איתי למדף לחפש מוצר מתאים, בעודו מחפש מוצר חלופי הוא גילה שפתחתי כבר את הקופסה ואז אמר "אלה מוצרים של חברת פיקוק, הם לא מקבלים מוצרים שנפתחו, אני צריך לדבר עם המנהל שלי"
הוא ניסה לדבר עם המנהל, אך לא תפס אותו, לקח את מספר הטלפון שלי ואמר שיתקשר ברגע שתהיה לו תשובה. לאחר כ 20 דקות התקשר אלי והנוסח השתנה 180 מעלות, הטענה היתה שאני צריך לפנות לחברת פיקוק לקבל אישור להחלפה, מה שנראה לי מאוד תמוה, הרי האחראיות היא של חברת באג, והיא עשתה את ההטעיה במכירה, לאחר דין ודברים גיל טען שקיבלתי מה שביקשתי ואם יש לי בעיה שאני אפנה לשרות לקוחות.
פניתי לשרות לקוחות, שרות לקוחות היו מאוד לא אדיבים, בטענה שוב שקיבלתי מה שרציתי , והרי העובדה שלא קיבלתי מה שרציתי. דיברתי עם בחור בשם ענן, שטען שיש לו ידע ומקצוען בתחום התקשורת וטען שאני קיבלתי מה שביקשתי אך לשאלתי מה זה ADSL הוא לא ידע לענות וגימגם שוב שקיבלתי מה שביקשתי.

באתר של באג ישנו ראוטר מאותו סדרה שאני קניתי ואין שם איזכור אפילו במילה למילה ADSL. לעומת זאת באתר של באג ראוטרים עם ADSL כתוב במפורש.
על קופסת המוצר לא כתוב ADSL.
באתר של יצרנית המוצר על פרטי המוצר לא כתוב ADSL.
אני מצרף שני לינקים שמתארים מה זה ראוטר ADSL, כאשר יש פירוט מדוייק שהראוטר מכיל בתוכו רכיב ADSL.

http://www.tech-faq.com/adsl-router.html

http://www.broadbandbuyer.co.uk/Shop/ShopSearch.asp?CategoryID=1&Sort=1

לינק נוסף שמתאר מה זה רכיב ADSL
http://he.wikipedia.org/wiki/ADSL
שמתאר במפורש חיבור לקו טלפון מה שאין במוצר שאני רכשתי.

בנוסף, רשת באג אמורה להיות רשת מיקצועית בתחום המיחשוב, אנשי המכירות שלה אמורים להיות מיקצועיים ודייקנים בתהליך המכירה שלהם, בנוסף לחוסר ידע של אנשי המכירות שמכרו לי, לא נעשה בירור איתי (הלקוח) מה הם הצרכים שלי והתאמת המוצר לצרכים אלו.

כספי סוג הנזק :
החזרת המוצר וקבלת הכסף חזרה + פיצוי על עוגמת הנפש ,היחס המזלזל והשקרים פתרון נדרש :

באג מחשבים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה