פרטי התלונה

תלונות באג מחשבים

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רכישת עדשה נושא התלונה:
גלפנד יבגני שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏27 ‏יולי ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
בן גוריון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב!
בתאריך 27.07.2010 רכשתי בחנותBUG בדיוטי פרי עדשה USM 75-300 CANON EF במחיר 1733 ₪.
לפני הקניה עשיתי סקר שוק וראיתי שיש שתי עדשות כמעט זהות בהגדרתן, אך ההבדל הוא במנגנון לייצוב תמונה. להלן הקישור:
http://www.zap.co.il/models.aspx?sog=h-cameralens&db189170=189171&db794452=802157&db800220=802185
וההבדל במחיר הוא דרסתי – פי 3.
לכן לפני הקניה שאלתי את המוכר האם יש מנגנון הייצוב בעדשה והוא אמר לי שכן. באותו שלב לא ידעתי שאם יש מנגנון הייצוב, אז יש כפתור בולט ואפשר להבחין בקלות האם יש מייצב או לא.
המוכר היה אמור לדעת בוודעות. מכוון שהכרתי את המחירים, המחיר של 500$ ללא מע"מ נראה לי הגיוני לעדשה עם המייצב ולכן קניתי אותה.
לאחר מכן כאשר קראתי את הוראות השימוש, התברר לי שהעדשה לא כוללת מייצב תמונה. מה שאומר למעשה שמכרו לי מוצר ששוויו 945 ₪ ב 1733 ₪.
אני לא רוצה לחשוב שמדובר בהטעיה מכוונת אלא בטעות בלבד, למרות שאין הסבר למחיר הגבוה...
מכוון שמכרו לי מוצר שלא התכוונתי לקנות ושלא תואם לדרישות שלי, אני ביקשתי לזכות אותי בסכום ששילמתי ישירות לכרטיס האשראי באמצעותו שילמתי.
הוצע לי ההחזר בצורת "זיכוי" לקניות בחנויות הרשת ולכך אני לא מסכים. מנהל שרות הלקוחות בחברת באג מסרב להחזיר את הכסף.
חשבונית מס' 091009000012282
ECR 9
Sale 106280
תודה על שיתוף הפעולה
אשמח מאוד אם תעזרו לי בנושא.
יבגני גלפנד
טל: 054-5548884


כספי סוג הנזק :
החזר כספי מלא ולא זיכוי פתרון נדרש :

באג מחשבים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה