|
|
|
|
|
|
באג מחשבים-טיפול לקוי ביותרבאחריות לאייפוד |
נושא התלונה: |
יום חמישי 12 אוגוסט 2010 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
קניון השרון |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בתאריך ה26.6 2010, לפני כחודשיים רכשתי שני אייפודים טאצ' לשני ילדיי בסניף קניון השרון בנתניה. כשבוע לאחר מכן נרכש מטען לאייפוד הנ"ל בסניף באג בגן שמואל. לאחר תקופה לא ארוכה אחד ממכשירי האייפוד לא דלק. ופניתי לחנות באג ואלה לקחו את המכשיר ולהפתעתי הרבה אמרו לי שעלות התיקון היא 1000 ש"ח. ברצוני להדגיש כי מחיר כל אייפוד הינו 1000 ש"ח. להפתעתי הרבה אמרו לי כי מדובר בשבר ולכן אין אחריות. המכשיר הינו חדש אין כל סימן לשבר וכי הבעיה היא באיזור הטעינה. וכי אם יש שבר באיזור זה , זה הרי בגלל המטען שנקנה בחנותם וכנראה לא התאים. עלות של 1000 ש"ח לתיקון מכשיר חדש הינו מקומם מעליב ומכעיס. נותרו לי שני תשלומים נוספים לשלם ואני שוקל לבטל תשלומים אלה(קיימת בידי אפשרות כזאת עפ"י החוק). בפניתי לנציגת השירות היא טענה כי אין מה לעשות . תשובה לאקונית ביותר. מאוכזב אני קשות מרשת באג מחשבים וכנראה שזאת תהיה הפעם האחרונה שכף רגלי תדרוך שם
|
כספי |
סוג הנזק : |
תיקון המכשיר ו/או פיצוי כספי ו/או ביטול העסקה למכשיר אייפוד אחד |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
באג מחשבים שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|