מגן המסך לאייפון |
נושא התלונה: |
יום ראשון 22 אוגוסט 2010 |
תאריך האירוע: |
אזור ירושלים |
אזור: |
ממילא |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
שלום רב,
לפני כשבועיים רכשתי בסניף של באג בממילא מספר מוצרים ובנהיים גם מגן מסך לאייפון שקשה להרכבה עצמית, היבואן- זה באג בעצמה, ולא מצורפים שום ההסברים בעברית. מספר הימים לאחר ההרכבה, החלו בעיות שמע במכשיר (גם בשיחה דרך הרמקול) ובהתייעצות עם נציגי רשת פלאפון הסרתי את המדבקה של המגן והבעיות שמע הסתדרו. מכוון שהמוצר עלה לי 160 ש"ח ולאחר מספר ימים יצא המכלל השימוש פניתי לשירות הלקוחות של באג. נשלחתי לאותה החנות לבדיקה המוצר. בבדיקה אמר לי העובד: שהדבקתי מוצר לא נכון ולבסוף הביא את המוצר למצב שלא ניתן להשתמש בו יותר. לפני כן, הוא אמר לי שכן היה ניתן להדביק את מגן בשנית. הוצא לי לרכוש את המוצר בשנית ב50 % הנחה. כמו כן, אמר לי אותו עובד שהייתה לי אפשרות שהוא ירכיב את המוצר- אך, אף אחד לא דיבר על האפשרות הזאת בזמן הקניה.
זאת לא פעם הראשונה שרשת באג לא אחראית על המוצרים הנמכרים בחנויות הרשת, כולל המוצרים שרשת יבואן שלהם בעצמה.
אני לא חושב שכל מה שקרה נכון ושאני צריך עכשיו לרכוש שוב פעם אותו מוצר, גם אם ב50 % הנחה.
ומה אתם חושבים?
בברכה,
נוסיאקוב ודים
0546873764 (ברשת פלאפון)
[email protected]
|
כספי |
סוג הנזק : |
החלפת המוצר או זיכוי כספי לקניה חדשה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|