פרטי התלונה

תלונות באג מחשבים

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בקשה להחלפת מסך מחשב נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏29 ‏ספטמבר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
אירפורט סיטי סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לכבוד
באג- לידי פניות הציבור
באמצעות פקס: 03-5212236

בתאריך 29.9.10 רכשתי מסך מחשב+טלויזיה של חברת סמסונג בחנות באג סניף אירפורט סיטי על סמך קטלוג של חברת באג ושילמתי במזומן,בקטלוג לא היה מצויין שהטלויזיה צריכה להתחבר לממיר כבלים ברצוני לציין שלי אין כבלים אלא אנטנה על הגג.
בחנות הראו לי קרטון סגור ורק לאחר התשלום המוכר הסכים לפתוח את האריזה על מנת לוודא שהמוצר לא פגום,יש לציין שלפני התשלום המוכר לא אמר לי שצריך לחבר את המוצר לממיר.
בתוך הקרטון היו מונחים מספר סוגי כבלים ארוזים,ואני הנחתי שאחד מהם הוא לחיבור האנטנה שבקיר.

שחיברתי את המסך בבית גיליתי שאין אפשרות לחבר אותו לאנטנה שבקיר,התקשרתי למחרת לחנות בה רכשתי את המוצר והסברתי להם על הבעיה,והם הפנו אותי לשירות הלקוחות של חברת באג התקשרתי לשירות הלקוחות והסברתי להם שאין לי ממרי ואני לא יכול לחבר את הטלויזיה.

וביקשתי להחליף את המסך+טלויזיה שעלותו 1500 ש"ח במסך רגיל ללא טלויזיה שעלותו כ-800 ש"ח ולקבל החזר כספי על ההפרש,נציג של שירות הלקוחות אמר שיחזור אליי תוך 24 שעות (אך לא חזר) וכשהתקשרתי שוב לברר מה קורה,נאמר לי במפורש שמדיניות החברה היא לא להחליף מוצר שנפתח (יש לציין שכל זה נעשה עד לתאריך 4.10.10 פחות מ-14 יום מקניית המוצר) במידה והיה נאמר לי או היה מצויין בקטלוג שהטלויזיה צריכה להתחבר לממיר לא הייתי רוכש מסך מחשב +טלויזיה אלא מסך מחשב רגיל.
הטעייה של הצרכן+עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפת המוצר למסך מחשב רגיל והחזר הפרש כספי פתרון נדרש :

באג מחשבים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה