פרטי התלונה

תלונות באג מחשבים

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי ביותר נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏06 ‏אוקטובר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
קניון מרגלית הו השרון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 6/10/10 קניתי לבני משחק לסוני פלייסטיישין בחנות באג מחשבים בקניון מרגליתהוד השרון. בני לא רצה את המשחק וכעבור כשעה החזרתי את המשחק לחנות. מנהל החנות (שי) הציע לי לבחור משהו אחר מהחנות. בני לא מצא דבר שרוצה. ביקשתי ממנהל החנות לזכות את הויזה. מנהל החנות בטון מתנשא ביותר אמר שיכול לתת לי רק זיכוי כיוון שזוהי מדיניות החברה. הסברתי שעל פי החוק להגנת הצרכן לא עברו אפילו 24 שעות והוא אמור לזכות אותי. מנהל החנות הפסיק להקשיב לי , הוציא זיכוי ושלח אותי לדרכי. ברצוני לציין כי בעבר רכשתי מוצרים רבים מחנות BAG מחשבים ובטוחה אני שישנם מוכרים ומנהלים טובים בחברה זו. אולם, יחס ושירות שכזה לא גורמים לי לרצות לשוב ולקנות בשום חנות של החברה. לא ייתכן שזה השירות שתתן חברה בסדר גודל מעין זה. מצפה אני להתנצלות ולפיצוי בגין שירות לקוי זה.
כספי סוג הנזק :

באג מחשבים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה