פרטי התלונה

תלונות באג מחשבים

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכירבב שקרית של קונסולת wii נושא התלונה:
אברהם עדי שם/כינוי:
אזור השפלה אזור:
דיוטי פרי כתובת:
דיוטי פרי סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 23.09.2010 נרכש על ידי מחנות באג , דיוטי פרי קונסולת ווי במחיר 200$.
את הקונסולה רכשתי במזומן. (חשבונית קיימת בביתי, במידה ויהיה בה צורך אשלח לכם).
במעמד הקניה התלבטתי האם לרכוש הקונסולה וזאת מכיון שברצוני להתקין עליה את הצ'יפ על מנת שתיקרא צרובים.
מוכרן בשם דניס שכנע אותי לקנות את הקונסולה וזאת לאחר ששאלתי באופן ברור מספר פעמים האם ניתן להתקין את הצ'יפ על המכשיר ונעניתי על ידו בחיוב.
בנוסף דיבר דניס עם חבר קרוב שלי בטלפון בשם אבי שגיב, שמבין במכשירים אלו וגם לו הוא אישר את הדבר.במעמד השיחה על הנושא התלבטנו אם לרכוש שלט נוסף והוא הוסיף ואמר כי אסור לו להגיד זאת אך הוא ממליץ על אתר ebay כאתר זול לרכישת שלט נוסף ושלא נדאג קיימות אינספור חנויות ואתרי אינטרנט העוסקים בפריצת הקונסולה. בדניס ידע כי אנו מודעים למחירם הגבוהים של המשחקים המקוריים ושזהו השיקול העיקרי ברכישת הקונסולה.
כבר 3 שבועות שאני מסתובבת בין חנויות שונות ובודקת התקנה של צ'יפ וכולם אומרים שלדגם זה לא ניתן להתקין צ'יפ.
אציין כי מכירה זו נעשתה באופן לא שקוף, לא ראוי ואפילו במרמה.
לצערי , מנהל שירות הלקוחות , יניב קורן אישר זיכוי מול פריט סגור ואטום שעובר בדיקת מעבדה. כששאלתי הכיצד ישאר הפריט סגור שכן הסתובבתי איתו פתוח על מנת לנסות להתקין עליו את הצ'יפ, נעניתי על ידו כי אם הפריט פתוח לא ניתן לזכות.
על כן, דרשתי באופן מיידי להחזיר לי את מלוא כספי (ולא זיכוי) או לחילופין להחליף לי את דגם הקונסולה לדגם שאפשר להתקין עליו צ'יפ ולצערי נעניתי בשלילה.


לתשובתכם המהירה אודה,

עדי אברהם

טלפון: 03-9584808
פלאפון: 050-9507561


רחוב הקוקיה 50/12 ראשל"צ, 75548.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי מלא או החלפת המכשיר למכשיר קורא צ'יפ פתרון נדרש :

באג מחשבים שירות לקוחות

, תגובה:
יניב קורן, מנהל שירות שם ותפקיד:
שלום רב,
הנושא נבדק מול החנות ולא הצלחנו לאמת את טענותיה של הלקוחה.
הצענו ללקוחה להחזיר את המוצר כאשר הוא סגור ואטום באריזתו המקורית מבלי שנעשה בו שימוש ולקבל בתמורה זיכוי לקניה חוזרת ברשת או החזר כספי מלא.
הוסבר ללקוחה המשמעות של פריצת הקונסולה ( אחריות בטלה, חסימה של הקונסולה ע"י היצרן מרחוק ).
לא יעלה על הדעת שאיש מכירות אשר מרוויח עמלות יכוון לקוחה לרכוש מוצרים שקיימים במלאי החנות ברשת האינטרנט.
התברר שהקונסולה נפתחה ונעשה ניסיון להתאים לה פריצה.
סוכם עם הלקוחה שהמוצר יישלח למעבדת השירות של באג וייבדק.
לאחר ממצאי הבדיקה נבחן אם ניתן לקבל את המוצר חזרה.
תגובה:
שלום רב,
הנושא נבדק מול החנות ולא הצלחנו לאמת את טענותיה של הלקוחה.
הצענו ללקוחה להחזיר את המוצר כאשר הוא סגור ואטום באריזתו המקורית מבלי שנעשה בו שימוש ולקבל בתמורה זיכוי לקניה חוזרת ברשת או החזר כספי מלא.
הוסבר ללקוחה המשמעות של פריצת הקונסולה ( אחריות בטלה, חסימה של הקונסולה ע"י היצרן מרחוק ).
לא יעלה על הדעת שאיש מכירות אשר מרוויח עמלות יכוון לקוחה לרכוש מוצרים שקיימים במלאי החנות ברשת האינטרנט.
התברר שהקונסולה נפתחה ונעשה ניסיון להתאים לה פריצה.
סוכם עם הלקוחה שהמוצר יישלח למעבדת השירות של באג וייבדק.
לאחר ממצאי הבדיקה נבחן אם ניתן לקבל את המוצר חזרה.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה