פרטי התלונה

תלונות באג מחשבים

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מצלמה לא תקינה.< נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏21 ‏ספטמבר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
באג דיוטי פרי סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 21/9/2010 גיסי קנה לי מצלמה של קאנון מ"באג דיוטי פרי" טס לחו"ל (מבלי להדליק את המצלמה בחנות וכמובן שלא השתמש בה בחו"ל) וחזר לאחר כ- 10 ימים.
כשחזר ניסינו להדליק את המצלמה ללא הצלחה.
פניתי לסניף באג באזור מגורי לאחר שהחלפנו סוללה וגילינו שהבעיהבמצלמה היא נשלחה לתיקון ונאמר לי שאקבל תשובה תוך 14 ימי עסקים.לאחר שהסתיים הזמן האמור פניתי לבאג בקניון העמקים בעפולה ונאמר לי שהם "חושדים "שהמצלמה לא נמכרה על ידם למרות שיש לי קבלה,תעודת אחריות ואסמכתא על הפקדת המצלמה בחנות באג להחלפה(שגם בה מצוין מס' סידורי וכו'..) לאחר שפיקססתי להם כל מה שדרשו הם עדיין מסרבים לספק לי מצלמה חדשה נכון לרגע כתיבת שורות אלו.יש לציין
שהמצלמה נרכשה לרגל לידת בני הבכור שאמור להיוולד בכל יום וכרגע אין לי מצלמה ואיני מתכוון לרכוש עוד אחת נוספת.
מה עלי לעשות?

כספי סוג הנזק :
החלפת המצלמה בחדשה באופן מיידי. פתרון נדרש :

באג מחשבים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה