פרטי התלונה

תלונות באג מחשבים

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מסרבים להחליף מוצר חדש בטענה שהוא נמכר ביום שישי השחור נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
קניתי בתאריך29.11.2010 משקפי GUNNAR בבאג סניף ירושלים תחנה מרכזית ב-200 שקלים.התחרטתי על הקנייה ורציתי לקבל החזר כספי או אפשרות לקנות מוצר אחר במקום.
התקשרתי לשירות לקוחות של באג ב-30.11.2010 ותשובה שקבלתי שדבר לא אפשרי כי זה מבצע יום שישי השחור שבו אין החזרות או החלפות.התקשרתי לאחר מכן למהל סניף שרניתי ממנו והוא אמר לי גם שאין שום אפשרות להחליף. המנהל טען בטלפון טען שהיה רשום על הדף בקופה את הדבר אבל אני לא ראיתי וכן המוכר לא אמר לי זאת לפני הרכישה למיטב זכרוני.(יכול להיות שהיה באמת רשום על הקופה אבל היו בחנות 2 קופות- אני קניתי בקופה המשנית).
שאלות: 1. האם אני יכול לבטל את העיסקה על ידי כך שאני אתקשר לחברת אשראי שלי 2. האם לפי החוק הם חייבים לתת לי זיכוי לקניית מוצר אחר או החזר כספי?
כספי סוג הנזק :
נתינת זיכוי בגובה הקנייה או החזר כספי פתרון נדרש :

באג מחשבים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה