פרטי התלונה

תלונות באג מחשבים

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
"מריחת" תקופת תיקון למוצר שנקנה נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
קניון הרים כפר סבא כתובת:
הרים כפר סבא סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה-27/10/10 המחשב הנייד מדגם ASUS שקניתי מחברת BUG לא נטען,
לקחתי את המחשב לסניף באג בקניון הרים בכפר סבא ומשם נשלח לתיקון, לפני כשבועיים ולאחר 5 שבועות שהמחשב לא אצלי, התקשרו אליי מחברת באג בטענה שהם משגעים את המרכז שירות של חברת ASUS ולדעתם מומלץ שגם אני אתקשר על מנת לזרז את התהליכים, בהתחלה נרתעתי מהרעיון כי זה לא תפקידי, אבל החלטתי שכן להתקשר, התקשרתי לחברת ASUS והבחורה שענתה לי טענה שהמחשב בכלל לא אצלם אלא אצל חברה לתיקונים בשם SELF PRO בחברה ענה לי נציג שירות שאמר שהמחשב אכן אצלם אבל הוא מחכה ללוח אם חדש, ואם יש לי תלונות עליי להפנות אותם בכלל לחברת BUG.
מטורטר מותש ולא מבין מה הולך פה החלטתי לפנות אלייכם בתקווה שמישהו אכן מקשיב ועוזר.
דרך אגב, נאמר לי כמה וכמה פעמים ש"עד הסוף שבוע הוא מגיע" "עד תחילת השבוע הוא מגיע", ובינתיים בלי מחשב רק מטורטר מחברה לחברה.
בנוסף לכך זאת התקלה השנייה במחשב בתקופה של שבועיים.
תודה מראש :גביר שרון
עוגמת נפש סוג הנזק :
מחשב אחר (מוכן להשתתפות עצמית), החזר כספי פתרון נדרש :

באג מחשבים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה